Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افسانه باقری، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در خصوص آخرین وضعیت بینایی فاطمه چالاکی توضیحاتی را ارائه کرد.

افسانه باقری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص وضعیت آسیب دیدگی شدید چشم فاطمه چالاکی گفت: او از ساعت ۱۲ وارد اتاق عمل شده و به گفته پزشکان باید حدود ۴ ساعت در اتاق عمل باشد و الان هم که با شما صحبت می‌کنم این جراحی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه شبکیه و قرنیه چشم فاطمه پاره شده و چند عمل مختلف باید روی چشم او صورت بگیرد و هر بخشی از چشم هم یک متخصص جراحی دارد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که آیا احتمال برگشت بینایی چالاکی به طور کامل وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: من هنوز در بیمارستان هستم و منتظرم تا عمل جراحی تمام شود. امیدواریم هرچه زودتر بینایی او برگردد، چون خانواده او و جامعه کاراته به چالاکی نیاز دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاراته بانوان فاطمه چالاکی کاراته میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاطمه مجلل هم المپیکی شد

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با سه ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور داشت.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

دیگر خبرها

  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • شاخص سرانه سلامت در تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟