Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از دستگاه دیپلماسی در شرایط کنونی گفت: ظریف یک تنه ایستاده است. لازم است در شرایط کنونی وزرای صنعت و نفت و رئیس سازمان گردشگری نیز به تحرک خود اضافه کنند.

 علی نجفی خوشرودی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: عده‌ای در داخل و خارج از کشور اعتماد مردم را نشانه گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با این موضوع برخورد شود و توجه کرد که مبارزه با فساد، پرهیز از محافظه کاری و مصلحت اندیشی به تحقق این مبارزه کمک می‌کند.

وی افزود: تصمیم ایران درباره برجام معقول، هوشیارانه و مبتنی بر سازوکارهای حقوقی، بین المللی و وفق مفاد برجام بود. همزمان ایران حق دارد که اقدامات عملی سایر طرف‌های برجام را برای حفظ آن و انتفاع اقتصادی ایران از برجام مطالبه کند. موضعی که بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد تأیید قرار گرفت و حتی فرمودند اینها امین، غیور و شجاع هستند. انصافاً غیرت ملی دارند و آنها را متدین می‌دانم و این را همه بدانند بنابراین در شرایط کنونی حمایت از دستگاه دیپلماسی ضروری است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آقای ظریف یک تنه ایستاده است، شایسته است وزیر صنعت، وزیر نفت و رئیس سازمان گردشگری به تحرک خود افزوده و توجه کنند که شرایط اقتصادی کشور اکنون دارای اهمیت است. صدای جریانات افراطی در دنیا علیرغم همه تلاش‌ها برای برجسته سازی گفتمان جنگ به نتیجه نمی‌رسد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • دیپلماسی می‌تواند مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کند
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • نقش پررنگ علم و فناوری در دیپلماسی ایران
  • تکذیب دیرهنگام احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران | فیلم
  • (ویدئو) ماجرای احضار سفیر سوئیس به سپاه چه بود؟
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه؟ | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟