Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت:nحدود ۲۸ میلیاردتومان پرونده برآورد و تابه‌حال ۱۴ میلیارد تومان به کشاورزان سیل‌زده پرداخت شده است. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمد حمیدی ظهر امروز در دومین جلسه کمیته اشتغال قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهارداشت: جبران خسارت‌های سیل از سوی دولت در دو بخش عمده مسکونی و کشاورزی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خسارت 17 هزار و 800 واحدمسکونی در سیل اخیر گفت: در بخش مسکونی که بنیاد مسکن مسئولیت این بازسازی و نوسازی را برعهده دارد، دولت در قالب کمک بلاعوض و وام کم بهره به سیل‌زدگان کمک خواهد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بیان داشت: در بخش کشاورزی نیز دولت کمک‌های بلاعوض در نظر گرفته و تاکنون 50 درصد اعتبارات معادل 160 میلیارد تومان به استان اختصاص یافته است. علاوه براین 160 میلیارد تومان دیگر کمک بلاعوض به بخش کشاورزی استان پرداخت خواهد شد.

‌اسکان اضطراری 470 نفر در شهرستان‌های سیل‌زده خراسان جنوبیچله یک گروه جهادی در مناطق سیل‌زده خوزستان/ساخت و ترمیم منازل مردم در روستای سید‌ظاهر‌+ تصاویر‌اقدام قابل تحسین دانش‌آموزان دبستانی برای کمک به کودکان سیل‌زده خوزستان

وی با بیان اینکه تاکنون دو هزار پرونده بخش کشاورزی از کمک‌های بلاعوض دولتی برخوردار شدند، گفت: حدود 28 میلیاردتومان پرونده برآورد و تابه‌حال 14 میلیارد تومان به کشاورزان سیل‌زده پرداخت شده است. همچنین پرداخت تسهیلات بلاعوض به 6 هزار پرونده نیز در دستور کار قرار دارد.

حمیدی با بیان اینکه بخشی از مشاغل در مناطق سیل‌زده از بین رفته است، گفت: دولت برای هر دام سبک سه میلیون تومان و هر رأس دام سنگین پنج میلیون تومان تسهیلات کم بهره به کشاورزان پرداخت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت عزم خود را جزم کرده است تا با وجود محدودیت‌های اعتباری، خسارت سیل‌زدگان را جبران کند‌. مدیران استانی به عنوان بدنه اجرایی دولت باید تمام تلاش خود را صرف اجرای وعده‌های هیئت دولت و رئیس جمهوری در رسیدگی به مشکلات مردم کنند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته اطلاعات خسارت‌دیدگان بخش کشاورزی کامل و به‌روز شده است. در بخش صنعت نیز باید ضمن مستندسازی دقیق از سطح خسارت‌ها، گزارش کامل از ابعاد مختلف آسیب سیل تهیه شود.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا

سرهنگ محمدرضا بیلری گفت: با مراجعه یک کشاورز به مسئولان انتظامی و طرح شکایتی مبنی بر اینکه یک نفر در ازای بارگیری و ارسال چندین بار ذرت و دیگر محصولات کشاورزی به وی وعده پرداخت وجه داده است؛ اما پولی را به این فرد نپرداخته و حاضر به انجام تعهدات خود نیست پرونده برای رسیدگی‌های تخصصی به پلیس فتا ارجاع شد.

 وی افزود: بدین منظور ماموران پلیس فتا با هماهنگی‌های قضایی و واکاوی دقیق پیام‌های تبادل شده بین این کشاورز و طرف مقابل، موفق به احقاق حق این کشاورز و باز پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریالی وجه مورد معامله به این کشاورز زحمتکش شدند.

فرمانده انتظامی قلعه گنج با اشاره به ارسال این پرونده به دادسرا برای پیگیری‌های بعدی از شهروندان خواست در امور خرید و فروش اموال و محصولات کشاورزی مورد نیاز خود در بستر فضای مجازی از اعتماد به افراد سودجو و کلاهبردار خودداری و تا قبل از شناسایی هویت طرف مقابل و صحت اموال مورد معامله از پرداخت وجه و یا ارسال کالا خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم