Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@11:30:28 GMT

پلیس همدان کالای احتکار شده کشف کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۱۱۸

پلیس همدان کالای احتکار شده کشف کرد

همدان- فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس استان همدان با تشکیل قرارگاه مبارزه به قاچاق و احتکار کالا در استان گلوگاه و محورهای مواصلاتی استان همدان را رصد و موفق به کشف ۳میلیارد تومان کالای احتکاری شده است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار بخشعلی کامرانی صالح بعداز ظهر امروز گفت: در این عملیات پلیس همدان ۲ انبار احتکاری  که شامل کالای کشاورزی است کشف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس از انبارها، کود شیمیایی، روغن موتور، لوله آبیاری بارانی و حلقه لاستیک خودرو‌های کشاورزی کشف  و ۲ متهم تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی اظهار کرد: در عملیات دیگری پلیس استان موفق از ۲ دستگاه کامیون بیش۵ هزار مرغ قاچاق بدون مجوز کشف کرده است.

وی ارزش مرغ‌های قاچاق را  ۲۶۰ میلیون تومان عنوان و افزود: ۲ متهم در ارتباط با این پرونده به دستگاه قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام//.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احتکار فرمانده انتظامی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار لطف‌اله دارابی ظهر سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: مأموران انتظامی سروآباد با اشراف اطلاعاتی در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در یک عملیات ضربتی مأموران موفق به شناسایی ۳ انبار حاوی کالای قاچاق در یکی از محلات شهرستان شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازدید از انبارهای مورد نظر بیش از ۱ میلیون و۶۰۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی به همراه ۲۰ هزار و۵۰۰ بسته تنباکو قاچاق کشف کردند.

سردار دارابی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6062950

دیگر خبرها

  • محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان
  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • قاچاق می‌تواند جهش تولید را با مشکل مواجه کند
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد