Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، «تولسی گابارد» که با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز مصاحبه می‌کرد، با بیان اینکه در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰، آمریکا را به برجام بازمی گرداند، اظهار داشت که ایالات متحده در آستانه جنگ با ایران قرار دارد.

وی گفت: «می‌دانم که این راه به کجا ختم می‌شود و از این مسئله نگرانم چرا که مردم آمریکا به نظر نمی‌رسد که بدانند چنین جنگی تا چه حد می‌تواند ویران‌گر و پرهزینه باشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولسی گابارد که خود در جنگ عراق حضور داشته است، افزود: «من با آن منطقه کاملاً آشنا هستم. می‌دانم جنگ چه هزینه‌ای دارد و این راه ما را به کجا می‌رساند و مردم آمریکا باید بدانند که این جنگ ویران‌گر و پرهزینه چگونه می‌تواند تقریباً بر همه جنبه‌های زندگی ما تأثیر بگذارد».

گابارد پیش از این نیز با انتشار پیامی ویدئویی با اعلام هشدار نسبت به ماجراجویی‌های کاخ سفید خواستار حمایت مردم برای جلوگیری از اقدامات جنگ طلبانه ترامپ شد.

وی در توضیح این فیلم که در توئیتر منتشر شده می‌نویسد: ترامپ قول داده بود که آمریکا را از جنگ‌های احمقانه خارج کند. اما اکنون وی و بولتون در حال نزدیک کردن ما به یک جنگ بسیار احمقانه و هزینه بر هستند. به من ملحق شوید تا یک پیام قوی به رئیس جمهور ترامپ بفرستیم: آمریکا نباید وارد جنگ با ایران شود.

گابارد در ادامه این فیلم می‌گوید: در تیم ترامپ افراد جنگ طلبی هستند که در گذشته برای جنگ با عراق تلاش کرده‌اند و اکنون همان افراد برای جنگ با ایران تلاش می‌کنند. آنها درباره عراق دروغ گفته و عنوان داشتند که بغداد تسلیحات کشتار جمعی دارد بعد آنها را به القاعده دادند. آن جنگ ویرانگر بود، بیش از چهار هزار نفر از برادران و خواهران من در لباس نظامی کشته شدند. صدها هزار نفر از مردم عراق کشته شدند. میلیاردها دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی به هدر رفت و القاعده و داعش قوی‌تر شدند. اما امروز جان بولتون می‌گوید آن جنگ فاجعه بار در عراق تصمیم درستی بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)

محمدجواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه:شرایط ژئوپلیتیکی نباید زندان و جبری برای کشورها ایجاد کند. 

تا زمانی که درها از سوی ایران روی غرب بسته باشد،  حتماً روسیه و چین احساس می‌کنند تنها کنشگر در این حوزه هستند و منافعشان را بر ما تحمیل می‌کنند، بدون اینکه منافع ما را در نظر بگیرند. 

آقای ترامپ از من برای مذاکره چندین بار دعوت کرد و ما اجازه برای مذاکره نداشتیم.  

یک پیشنهاد با توافق حاکمیتی ایران به آقای پوتین برای انتقال به آقای ترامپ داده شد. 

برجام امروز اصلاً شرایط خوبی ندارد و امروز شرایط بازگشت به برجام بسیار دشوارتر از دوران آغاز ریاست جمهوری آقای بایدن است. 

ما در جنگ غزه خیلی بهتر از جنگ اوکراین عمل کردیم.

 

منبع:اقتصاد آنلاین

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماهیگیری ظریف و همسرش (فیلم) روایت جواد ظریف از نقشه اسرائیل برای جنگ بزرگ بین ایران و آمریکا (فیلم) ببینید | ظریف: اینکه دانشجو بتواند حرفش را بزند نشانه قدرت ما است، نه ضعف

دیگر خبرها

  • ترامپ؛ کسی که می‌تواند آمریکا را نابود کند
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)