Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (شنبه) در تذکری خطاب به علی لاریجانی اظهار کرد: دو هفته پیش به ملت ایران قول دادید که راجع به ۱۴ میلیارد دلار اختصاص ارز برای تأمین کالاهای اساسی جلسه‌ای در کمیسیون برنامه و سپس در صحن مجلس گذاشته شود. دو هفته از آن قول می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اقتصاد در جلسه کمیسیون حضور پیدا نکرد.

وی افزود: مردم گرفتار هستند. تعیین تکلیف کنید تا وضعیت روشن شود. همچون موضوع بنزین که مجلس ورود پیدا کرد و با حضور دولت تصمیم درستی گرفته شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: مساله را پیگیری کردیم، آقای تاجگردون گزارشی از آن جلسه ارائه کرد.

وی افزود: قرار شد جلسه‌ای با مرکز پژوهش‌ها و صاحب نظران برگزار شود تا در این باره سریع موضوعی تدوین و ارائه شود. قدری پیچیدگی دارد ولی روی آن بحث شد، قرار است در این باره و موضوع مسکن پیشنهاد مدونی ارائه شود، منتظریم.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: مسكن اختصاص ۱۴ میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز مجلس و بعد از اتمام بررسی موارد اعاده شده شورای نگهبان به لایحه تجارت، اظهار کرد: لایحه تجارت از مجلس هفتم در دستور مجالس مختلف قرار داشت. این لایحه در پنج دوره مجالس مختلف معطل مانده بود که به همت نمایندگان مجلس یازدهم یعنی بعد از حدود ۲۰ سال تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: متن بسیار خوب و غنی در این لایحه گنجانده شده است. اهمیت این متن به اندازه‌ای است که حتی تغییر برخی کلمات می‌توانست ارتباط و انسجام متن را بهم بزند. مصوبات مجلس شورای اسلامی در لایحه تجارت و تبدیل آن به قانون می‌تواند گام مؤثری در بحث تجارت، رونق اقتصادی، تعیین تکلیف و بهبود وضعیت شرکت‌ها داشته باشد.

کد خبر 6079678 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • تعطیلی «پنجشنبه» تصویب شد
  • «پنجشنبه‌» به عنوان دومین روز تعطیل آخر هفته تعیین شد
  • تعطیلی پنج شنبه ها و کاهش ساعات کار در ایستگاه آخر
  • نامه یک نماینده مجلس به آملی لاریجانی
  • وزیر ارتباطات به کمیسیون صنایع مجلس می رود