Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@07:48:54 GMT

استقرار پایگاه‌های حامی‌یابی در دیشموک

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۱۶۴

استقرار پایگاه‌های حامی‌یابی در دیشموک

به گزارش ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، اله دادروشن، مسئول ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش دیشموک امروز، چهارم خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ایام رمضان امسال از مجموع ۳۴۸ یتیم در بخش دیشموک ۲۷۸ نفر برای رفاه بیشتر صاحب حامی شدند.
وی افزود: همزمان با سراسر کشور در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) پایگاه حامی یابی ایتام و فرزندان نیازمندان راه اندازی شد که تنها ۷۰ نفر بدون حامی هستند که تلاش می‌شود این افراد هم صاحب حامی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش دیشموک اضافه کرد: این ایتام در رده سنی زیر ۱۸ سال بوده که مابقی آنان نیز به حامی نیاز دارند.
دادروشن از مستقر شدن پایگاه‌های حامی یابی در نقاط مختلف شهر دیشموک خبر داد و تصریح کرد: حامیان ایتام می‌توانند از کودکان یک روز تا ۱۸ سال را حمایت کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی پایگاه حامی یابی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری  در سمنان  گفت: برای صادرات این محصولات پلتفرم‌های مجازی تهیه شده تا به کشور‌های هدف صادرات محصولات صنایع دستی بانوان را ذاشته باشیم .

وی افزود: طی تفاهم نامه منعقد شده با وزارت کار مقرر شد ۱۰ درصد تسهیلاتی که به استانداری‌ها در زمینه خاص خانم‌های سرپرست خانوار باشد.

خزعلی  با اشاره به کاهش ۲ درصدی نرخ بیکاری بانوان در سال ۱۴۰۲ در کشور  گفت: ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی مشاغل خانگی در سال گذشته به بانوان پرداخت شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • یادواره شهیدان رئیسی و دارا در پایگاه دریایی امام علی (ع) سپاه چابهار