Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در توئیتی اولویت جدید اقتصادی این صندوق را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،  سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جدیدترین توییت خود با اعلام اولویت جدید اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: رویکرد جدید صندوق بازنشستگی، خروج از بنگاه‌داری زیان‌ده و حرکت به سوی پورتفوی با ارزشِ افزودۀ بالا، همچون صنایع معدنیِ متصل به معدن، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشوری میعاد صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند

علی رحمانی معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: صندوق‌های غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی راه‌حل مناسبی برای تزریق صحیح منابع مالی است که اجرای برنامه‌های توسعه‌ای را هموار و تسهیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تاسیس و راه‌اندازی ۲ صندوق زیتون و باغستان سنتی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین قرار دارد، ادامه داد: با راه‌اندازی این صندوق‌ها، زنجیره تولید و بازاررسانی محصولات کشاورزی تقویت شده و زمینه را برای افزایش تولید فراهم می‌سازد.

رحمانی بیان کرد: استان قزوین در این چند سال گذشته در زمینه تولید زیتون با پیشرفت‌های چشمگیری همراه است و همچنین در حوزه باغستان سنتی نیز قدمت هزارساله دارد که صندوق‌های بخش کشاورزی در کنار این ظرفیت‌ها به افزایش تولید منجر خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه تقویت صندوق‌های بخش کشاورزی به تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم نیز کمک می‌کند، ادامه داد: از آنجایی که بخشی از مشارکت در این صندوق‌ها با کمک بهره برداران بخش کشاورزی صورت می‌گیرد، به نوعی مشارکت جوامع محلی و مردم را در توسعه اقتصادی همواره می‌سازد.

به گفته معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین، تقویت و توسعه گلخانه نودهک، صنایع تبدیلی، پایانه صادراتی و همچنین افزایش بهره وری در تولید از دیگر مزایای تقویت صندوق‌ها در بخش کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»