Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@17:08:48 GMT

تخصیص ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای معادن اصفهان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۲۰۱

تخصیص ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای معادن اصفهان

استاندار اصفهان گفت: ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از معدن‌داران استان اصفهان اختصاص یافته که پیگیر تحقق این امر هستیم.

به گزارش ایمنا، عباس رضایی در جلسه شورای معادن استان اظهار کرد: معدن کاران افراد شریفی هستند که رزق و روزی خود را از دل سنگ به دست می‌آورد که این امر، کار خطیر و بسیار ارزنده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اثرات مخرب سیل، ادامه داد: قرار شد تا تعدادی از خانه‌های آسیب دیده از سیل اخیر در پل دختر توسط فعالان صنعت معدن استان اصفهان بازسازی شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: روند توسعه روندی تک بعدی نیست بلکه برای گسترش آن باید تمامی جوانب اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و.... را در نظر گرفت، البته حفظ محیط زیست نیز در این خصوص ضروری به نظر می‌رسد چراکه معادن در برخی موارد آلودگی‌های زیست محیطی ایجاد می کنند که باید به خوبی آنها را دفع و مدیریت کرد.

وی افزود: امروزه آن طور که باید از فناوری‌های نوین در معادن کشور استفاده نمی‌شود، اما اصفهان می تواند در این امر پیشتاز و پیشقدم شده و صنعت معدن استان را با تکنولوژی‌های جدید بروز رسانی کند.

رضایی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی امروز به فکر معدن کاران هم هستیم، گفت: ۲۳ میلیارد تومان برای حمایت از این صنعت در نظر گرفته شده که پیگیر پرداخت آن هستیم.

وی خاطر نشان کرد: تحریم ناجوانمردانه استکبار جهانی، فشارهایی را بر مردم ایجاد کرده است که باید با همدلی، وفاق و تعامل و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها ی استان بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار اصفهان برداشت معادن تسهیلات بانکی عباس رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل است که در سال جدید هم ادامه یافت.
در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.
گفتنی است، در سال گذشته نیز بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به ایرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده بود.

دیگر خبرها

  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد استان گیلان از محل حقوق دولتی معادن
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان
  • مسائل معادن شن و ماسه دوکوهک فارس بررسی می‌شوند
  • ضرورت جذب سرمایه گذاری مالی و مشارکت مردمی در توسعه معادن
  • تنها از ۷ درصد ذخایر معدنی کشور بهره‌برداری می‌کنیم