Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانست با درخشش بازیکنان جوان و صاحب نام خود عنوان نایب قهرمانی مسابقات راگبی بانوان زیر 18 سال را از آن خود کند. این تیم برای اولین بار تشکیل شد و نفرات برتر این مسابقات راهی رقابت های جهانی هندوستان خواهند شد.

قرار است با جذب اسپانسر و هم افزایی دانشگاه آزاد اسلامی تیمی به نمایندگی از دانشگاه به مسابقات جهانی هنوستان اعزام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مسوولان درحال رایزنی هستند تا از فدراسیون انجمن های ورزشی بودجه دریافت کنند تا تیم بدون هیچ مشکلی راهی هندوستان شود.

گفتنی است این مسابقات در آذر ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

امیرعلی سرهنگی مدیر روابط عمومی تربیت بدنی دانشگاه آزاد به ایسکانیوز گفت: قرار است که تیم راگبی بانوان زیر 18 سال با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات آسیایی اعزام شود. این مسابقات در هندوستان برگزار خواهد شد.

فیروزه ابراهیمی سرمربی، دنیا هنری مربی، زهره مرزوقی سرپرست، کیمیا عامری (ملی پوش)، کوثر لشکری (ملی پوش)، أسما سنجری (ملی پوش)، فائزه گوهری (ملی پوش)، آیدا خسروی (ملی پوش)، ستایش شجاعی، فائزه صوفی زاده، رخساره گرمئی، فریناز شهسواری، مهدیس نجات صاحبی، فرشته ابری و ساجده کاظمی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم راگبی دانشگاه آزاد را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

28 / 167 راگبی مسابقه بانوان هندوستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: راگبی مسابقه بانوان هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور دکتر طهرانچی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور