Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@14:24:49 GMT

تصاویر هوایی از ویرانی طوفان در «میسوری» آمریکا

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۲۲۲

تصاویر هوایی از ویرانی طوفان در «میسوری» آمریکا

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- تصاویر هوایی از خسارات طوفان در ایالت «میسوری» آمریکا را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه چندرسانه‌ای خبرگزاری میزان، مقامات محلی گزارش دادند در نتیجه تندبادهای شدید در شهر «جفرسون»، ۱۱ ساختمان تخریب شده و ۱۵۷ ساختمان دیگر خسارت دیده‌ است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طوفان میسوری آمریکا توفان تندباد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است

رییس جمهور اوکراین در واکنش به حمله موشکی روسیه به نقطه‌ای در استان خارکیف و هدف قرار گرفتن یک دکل تلویزیونی، مدعی شد این اقدام بخشی از کارزار کرملین برای ارعاب شهروندان اوکراینی است.

به گزارش مشرق، «ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین گفت حمله موشکی روسیه به یک دکل فرستنده امواج تلویزیونی در خارکیف، بخشی از تلاش‌های کرملین برای ایجاد «رعب و وحشت» در دومین استان بزرگ کی‌یف بود که در هفته‌های اخیر، مورد حملات مکرر قرار گرفته است.

زلنسکی شامگاه دوشنبه گفت این حمله قصد داشت «کل شهر به چشم خود ترس و وحشت را ببینند و ارتباط و دسترسی خارکیف به اطلاعات را محدود کند.»

خارکیف، استانی در شمال شرق اوکراین در برگیرنده هزار کیلومتر از خط مقدم جبهه‌هایی است که نظامیان اوکراین و روسیه بیش از از دو سال است که در آن درگیر جنگ هستند. خط مقدم در میان جنگی فرسایشی که تمرکز آن بیشتر بر استفاده از توپخانه، پهپادها و خندق‌ها است، تغییرات کمی داشته است.

به گزارش آسوشیتدپرس، روسیه از اواخر مارس، فشارها بر خارکیف را افزایش داده است و به نظر می‌رسد که هدف آن استفاده کردن از فرصت کمبود سامانه‌های دفاع هوایی اوکراین به نفع خود است. به شبکه برق محلی و محله‌ها هم خسارت وارد شده است.

روز دوشنبه، یک موشک «خا-۵۹» (Kh-۵۹) روسیه به دکل ۲۵۰ متری مخابره‌کننده امواج تلویزیونی خارکیف حمله و آن را دو نیم کرد. این حمله منجر به متوقف شدن مخابره امواج شد.

اندیشکده مطالعات جنگ در واشنگتن می‌گوید، «کرملین در حال انجام دادن عملیات‌های هماهنگ هوایی و اطلاعاتی برای ویران کردن خارکیف، متقاعد کردن اوکراینی‌ها به فرار و آواره کردن میلیون‌ها اوکراینی در داخل، پیش از آغاز حمله احتمالی زمینی روسیه علیه این استان یا جاهای دیگر اوکراین است.»

این اندیشکده همچنین مطرح کرد که رسیدن کمک‌های نظامی مورد انتظار به اوکراین از سوی آمریکا و دیگر شرکای غربی آن به اوکراین در هفته‌های آتی، روسیه را ترغیب کرده است که حملات خود را پیش از رسیدن این کمک‌ها گسترش دهد.

به گفته این اندیشکده، تصرف خارکیف چالش قابل‌توجهی برای نیروهای کرملین خواهد بود.

سنای آمریکا قرار است، امروز (سه‌شنبه) درباره لایحه ۶۱ میلیارد دلاری مجلس نمایندگان این کشور برای کمک به اوکراین رای‌گیری کند. زلنسکی گفته است که «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا به او اطمینان داده است که این کمک‌ها شامل توانمندی‌های موشکی دوربرد و مهمات توپخانه‌ می‌شود.

زلنسکی گفت: چهار اولویت مهم وجود دارد؛ دفاع هوایی، توپخانه مدرن، ظرفیت دوربرد و اطمینان یافتن از اینکه کمک‌های آمریکا در اسرع وقت برسد.

اما اخبار چندان خوشایندی برای اوکراین از کمک‌های نظامی اتحادیه اروپا به گوش نمی‌رسد. کشورهای اتحادیه اروپا سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت دارند و روز دوشنبه در نشست وزرای امور خارجه و دفاع اتحادیه اروپا هیچ نشانه‌ای از تمایل آن‌ها به عرضه این تسلیحات به اوکراین وجود نداشت که حداقل به هفت سامانه موشکی نیاز دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • مُهر پایان طوفان الاقصی و وعده صادق بر دوره آمریکایی خاورمیانه
  • دستور مقامات کاخ سفید پس از حوادث اصفهان
  • ویرانی گسترده در اردوگاه نورشمس پس از تجاوز سه روزه صهیونیست‌ها
  • ضربه سنگین طوفان الاقصی به اقتصاد رژیم صهیونیستی