Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@13:55:18 GMT

فیسبوک حساب صدها فلسطینی را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۲۲۶

فیسبوک حساب صدها فلسطینی را مسدود کرد

شبکه روسیا الیوم به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد که شبکه فیسبوک حساب صد‌ها روزنامه‌نگار، فعالان رسانه‌ای و شخصیت‌های سیاسی فلسطینی را مسدود کرد. این اقدام فیسبوک در دوره اخیر نیز تکرار شده بود.

در میان شخصیت‌های مذکور اسامه القواسمی، سخنگوی جنبش فتح بوده که با بسته شدن حسابش حساب دیگری را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین عیسی سعد الله، روزنامه‌نگار و اشرف القدرة، سخنگوی وزارت بهداشت در نوار غزه از دیگر شخصیت‌های برجسته‌ای هستند که این اقدام فیسبوک شامل حساب‌های آن‌ها نیز شده است.

در همین حال، انجمن روزنامه‌نگاران فلسطین با محکوم کردن این اقدام فیسبوک، در بیانیه‌ای تأکید کرد: فیسبوک هیچگاه در اعلام جانبداری کامل خود از رژیم اشغالگر صهیونیسمِ جلاد در مقابل قربانبان فلسطینی درنگ و سستی نکرده است.

در این بیانیه آمده است: بستن حساب فعالان فلسطینی اقدامی غیر اخلاقی بوده، چراکه با تمامی توافقنامه‌ها و منشور‌های بین‌المللی در تضاد است.

شبکه فیسبوک پیشتر نیز در اقدامی مشابه ده‌ها صفحه حامیان مقاومت فلسطین از جمله صفحه شخصی شبکه "فلسطین للحوار"، پایگاه خبری "امامه" و ده‌ها شبکه دیگر را حذف کرده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فیسبوک مسدود رژیم صهیونیستی فعالان فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، اشرف القدره گفت: ۱۱ هزار نفر از فلسطینیان همچنان در زیر آوار‌های غزه هستند. میانگین روزانه شهدای غزه بر اثر تجاوز نظامی (رژیم) اسرائیل به این باریکه به ۱۷۲ شهید از جمله ۷۰ کودک می‌رسد.

وزارت بهداشت فلسطین پیش‌تر اعلام کرده بود: ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، با ۵ مورد جنایت، دست کم ۴۸ شهروند فلسطینی را شهید و ۷۹ نفر دیگر را زخمی کرده است.

با احتساب این آمار، شمار شهدای نوار غزه از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۴ هزار و ۹۷ نفر رسید.وزارت بهداشت فلسطین همچنین شمار زخمی‌ها را در این مدت ۷۶ هزار و ۹۸۰ نفر اعلام کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • تلاش کودک فلسطینی برای جمع‌آوری اوراق قرآن پس از بمباران غزه + فیلم
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت
  • تلاش جوان فلسطینی برای تولید نشاء سبزیجات در فلسطین
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند