Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ عزیزپورصبح روز شنبه در نشست هم اندیشی باروسای هیئت های ورزشی شهرستان پلدختر با اشاره به آسیب های وارده از سیل اخیر به مجموعه ورزشی شهید سرمالیان این شهر واقدامات صورت گرفته در این خصوص توسط جامعه ورزش ، اظهار کرد: با وقوع سیل وطبق تاکیدات مقام عالی وزارت ورزش وجوانان وهماهنگی های لازم  کار امداد راسانی وهمچنین علملیات ساخت وساز مجموعه را شروع کردیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با اشاره به سازماندهی نیروها وجامعه ورزش در راستای بازسازی مجموعه ورزشی  ، افزود: درمرحله اول از هر شهرستان 40 نفر را به پلدختر اعزام کردیم تا علاوه بر کمک به سیل زدگان در امر تخلیه اماکن ورزشی نیز فعالیت های خودرا انجام دهند.

عزیزپور با اشاره به حضور مداوم خود در شهرستان سیل زده پلدختر، تصریح کرد: این حضوربا همراه دیگر همکاران دستگاه ورزش استان روی انگیزه جامعه ورزش  در کمک به سیل زدگان موثر بود.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  خاطر نشان کرد: سیل اخیر به 10 هزار متر مربع ازسالنهای ورزشی شهرپلدختر آسیب وارد کرده است که  باتوجه به شرایط خاص ورود سیلاب نزدیک به 1 مترو 70 سانتیمتر آوردهای سیلابی  وارد هر سالن شده بود که به کمک جامعه ورزش  تخلیه شد.

  عزیزپور با اشاره به تلاش های قابل تحسین  توسط جامعه ورزش در خصوص سیل اخیر ،  بیان کرد: دستگاه ورزش استان نسبت به دستگاه های  اجرایی دیگر که امکاناتشان دچار خسارت شده بود جلوتر عمل کرد.

 او  بیان کرد:راه اندازی کمپ امدادی و  پخت روزانه 60 هزار غذای گرم  وتوزیع آن در سطح مناطق سیل زده شهر وروستا ، راه اندازی سه پایگاه مشاوره روانشناسی درحالیکه وظیفه ذاتی دستگاه ورزش نیز نبوده است و استفاده از ابعاد تخصصی وفنی هیئت های کوهنوردی در بحث زیپ لاینها و پلهای معلق ، هیئت قایقرانی ، هیئت نجات غریق ، هیئت اتومبویل رانی و ماشین های آفرودی در سرتاسر مناطق سیل زده استان ارسال 150  محموله کمک های مردمی از طرف جامعه ورزش کشوربه استان وتوزیع آنها دربین مردم سیل زده  از دیگر اقداماتی بوده که توسط دستگاه ورزش وجوانان استان در طی ایام سیل صورت گرفته است .

 اوبا ابراز رضایت از روند بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان  با بیان اینکه کار بازسازی را رها نمی کنیم ، یادآورشد: همکاران ما در دفتر فنی به طور روزانه  در مجموعه حضور دارند.

 عزیزپور  با بیان اینکه بخش اعظمی ازاحیا وبازسازی  مجموعه ورزشی انجام گرفته است ، عنوان کرد: سالن شهید نعمتی ، سالن ورزش های رزمی در حال بازسازی است ودر آینده نزدیک وارد چرخه استفاده قرار خواهد گرفت.

  مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه زمین چمن فوتبال مجموعه تا پایان تیرماه به زیر کشت خواهد رفت ، گفت: این زمین چمن با پیست دو ومیدانی  استاندارد سازی شده است .

عزیزپور با تاکید بر لزوم  تسریع در احداث زمین چمن فوتبال مجموعه ، یادآورشد: ساخت این  زمین چمن به خاطر ماهیت سبز آن برروی شرایط روحی و روانی مردم در ایجاد شادابی برای جوانان موثر است.

 او  با بیان اینکه برای ایجاد یک مجموعه ورزشی جدید در پلدختر نیازمند زمین هستیم ، خاطر نشان کرد: آمادگی احداث سالن مسابقاتی در خارج از مجموعه ورزشی سرمالیان را داریم .

عزیزپور با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی روستای سراب حمام در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد ، افزود: زمین چمن فوتبال دوم برای پلدختر نیز از برنامه های ما است .

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به لزوم تجهیز هیئت های ورزشی شهرستان پلدختر  از روسای هیئت ها خواست تا در روند بازسازی مجموعه ورزشی دستگاه ورزش استان را کمک کنند.

 همچنین بحث    میدان اسب سواری ، احداث خوابگاه با ظرفیت 100 نفر ، ثبت سایتهای پروازی ،دفتر مشترک هیئت های ورزشی ، خانه سرایداری ، خانه کوهنورد ، مهمانسرا،سالن کنفرانس ، سالن ورزشی روستای مورانی از دیگر مواردی بود که مدیر کل ورزش وجوانان لرستان در این نشست به آنها اشاره کرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه دستگاه های اجرایی زمین سیل فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است