Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرگرد روح الله شهبازی پور در تشریح جزئیات این خبر افزود: امروزه استفاده مردم از اینترنت برای بهره مندی از شبکه های اجتماعی مجازی و همچنین برای انجام امورات مختلف روزمره زندگی خود بیش از پیش شده است که این امر باعث شده است افراد در هر موقعیت مکانی که هستند به دنبال دسترسی به اینترنت می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ارائه خدمات اینترنت بدون سیم (WIFI) به یک آپشن برای برخی از اماکن عمومی همچون هتل ها، رستوران ها و سایر مکانهای خدماتی تبدیل شده است که در همین جهت با توجه به پایین بودن سطح امنیت اینترنت بدون سیم، این مورد فرصت مناسبی را برای افراد سودجو در جهت سرقت اطلاعات خصوصی افراد بهره بردار فراهم نموده است، این اطلاعات می تواند شامل اطلاعات خصوصی و خانوادگی و همیچنین اطلاعات بانکی افراد باشد. این مقام انتظامی هشدار داد: همشهریان گرامی هوشیار باشند که بهترین روش برای دور ماندن از سرقت اطلاعاتشان در استفاده از وای فای اماکن عمومی استفاده نکردن از آن است. رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد در پایان اضافه کرد: همشهریان گرامی در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی و مشاوره می توانند با ورود به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  در بخش فوریت های پلیس به صورت شبانه روزی با کارشناسان این پلیس در ارتباط باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،سرهنگ محسن لشکری  گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در راستای اجرای طرح پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در بازدید از واحد‌های صنفی و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و ضوابط ابلاغی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی را اجرا کردند.
وی افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ضمن بازدید و ارزیابی و رصد فعالیت‌های بیش از ۷۵ واحد صنفی، ۸ واحد صنفی متخلف را به علت تکرار تخلفات و نادیده گرفتن تذکرات قبلی پلمب کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • ۲ میلیون خانوار خراسانی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند
  • استاندار خراسان رضوی از دسترسی به اینترنت فوق پرسرعت در این استان خبر داد
  • بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان رضوی از اینترنت فوق پرسرعت