Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیرکل اطلاعات استان کرمان در شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و فدایی استاندار کرمان با اشاره به وضعیت منطقه اظهار کرد: یمن به باتلاقی برای صعودی‌ها و آمریکایی‌ها تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه اهداف دشمن استعمار و استثمار کشور‌های منطقه است و تنها کشوری که مقابل آن‌ها ایستاده ایران اسلامی است گفت: دشمن جنگ ترکیبی به تمام معنا را علیه جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه دشمن با راه‌اندازی گروه تروریستی داعش قصد داشت ناامنی در کشور ایجاد کند افزود: امروز ۹۹ درصد تیم‌های تروریستی دشمن ضربه خورند از این رو نشست‌هایی با عناصر اپوزوسیون و ضدانقلاب برگزار می‌کنند تا از این طریقی به کشور ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به شدت به دنبال تحریک افکار عمومی است تا امنیت روانی جامعه را بر هم بزند خاطرنشان کرد: کشور از اول انقلاب تحریم بوده، اما از دو سه سال قبل این تحریم‌ها تشدید پیدا کرده و جنگ تمام عیار اقتصادی علیه کشور راه‌اندازی کرده است.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه دشمن با جدیت به دنبال ایران‌هراسی در منطقه و جهان است و این گونه عنوان می‌کند که ایران عامل ناامنی در منطقه است گفت: این در حالی است که ایران دفاع از مظلوم را همیشه دنبال کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد با تحت فشار قرار دادن مردم ایران نظام اسلامی را تضعیف کند افزود: دشمن از اقتدار ایران اسلامی در منطقه هراسان است و برای تضعیف کشور دست به هر کاری می‌زند.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه استکبار با ایرانی که از مظلوم دفاع نکند کاری ندارند و آن‌ها می‌خواهند ایران از تفکر ناب اسلامی خود تغییر رفتار بدهد گفت: دشمن راهبرد‌هایی را برای خود تعریف کرده و یکی از راهبرد‌های دشمن نابودی سرمایه اجتماعی نظام یعنی مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در عملیات روانی خود انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه می‌دهد و از فضای مجازی در این جهت استفاده می‌کند بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد چالش‌های، مردم را سرگرم به مسائل درونی کند.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه تحرکات معاندین و اپوزوسیون‌ها در کشور زیاد شده و با حمایت‌های مالی دشمن کار می‌کنند گفت: عناصر ضدانقلاب توسط استکبار و صهیونیست هدایت و حمایت می‌شوند و به عنوان مزدور در خدمت دشمن هستند.

وی با اشاره به اینکه از دی‌ماه ۹۶ تاکنون ۲۲۰ مورد فراخوان مختلف برای اقشار مختلف جامعه صادر شده است که با تلاش‌های صورت گرفته خنثی شدند افزود: شرایط اقتصادی کشور شرایط خاصی بوده که ناشی از تحریم‌های شدید دشمن است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان استکبار انقلاب جهان نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارش‌ها در ۶ استان کشور تا پایان هفته

 

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه فردا سامانه بارشی تقویت می‌شود گفت: بارش‌ها در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، اصفهان، خوزستان، خلیج فارس و تنگه هرمز تداوم دارد.

وی افزود: گستره بارش‌ها در روز چهارشنبه نیز شامل استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد، خراسان جنوبی است.

ضیائیان اظهار کرد: شدت بارش ها برای امروز و فردا مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان است.

وی با بیان اینکه  هشدار سطح قرمز هواشناسی در نواحی جنوبی کشور صادر شده است گفت: روز سه‌شنبه استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر هشدار قرمز برای بارش دارند که این وضعیت سبب سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر، سرریز شدن سدها، انسداد راه‌ها، اختلال جدی در سفرهای شهری و بین‌شهری و خسارت به محصولات زراعی خواهد شد.

به گفته وی، چهارشنبه نیز هشدار قرمز بارش مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان است.

 ضیائیان  با  اینکه امشب در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرر مرکزی بارش پراکنده رخ می دهد گفت:  وزش باد شدید در نوار شرقی کشور برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد.

وی همچنین از صدور هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی کشور، فعالیت سامانه بارشی از امشب  تا  روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و احتمال تگرگ در برخی مناطق کشور خواهد شد.

وی افزود: فردا هم چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، شرق و نیمه جنوبی اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال شرق خوزستان و ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران درگیر این سامانه می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اجتناب از سفر به استان‌های جنوب شرقی با توجه به هشدار هواشناسی
  • کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم
  • هواشناسی ایران / هشدار قرمز سیلاب برای ۴ استان کشور
  • تشدید بارش‌ها در ۶ استان کشور تا پایان هفته
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • ارسال نامه‌های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌های اجرایی
  • بازگرداندن ۸۵ هزار تبعه افغانستانی فاقد مجوز به کشورشان
  • کلان پروژه دشمن حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی است
  • هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۱/۲۶؛هشدار ورود سامانه بارشی به کشور
  • هشدار صریح ایران به اردن: تحرکات تان را با دقت رصد می کنیم /در صورت مشارکت در حمله به ایران، هدف بعدی خواهید بود