Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در بازدید از اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 به وضعیت افراد حاضر در این اردوگاه اشاره کرد و افزود: اشتغال پس از درمان این افراد از موضوعات بسیار مهمی است که باید روی آن کار زیادی انجام شود زیرا احتمال بازگشت این افراد به چرخه اعتیاد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایجاد اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 در حوزه  مسئولیت سپاه ثارالله نیست اما به دلیل احساس مسئولیت نسبت به مسائل اجتماعی و جامعه از امکانات خود برای کمک به حل مشکلات جامعه اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: سپاه به تنهایی  کار در حوزه ایجاد اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 را آغاز کرده و امیدواریم بتوانیم با استفاده از امکانات خود برای حل مشکلات اقدام کنیم.

استاندار کرمان بر استفاده حداکثری از ظرفیت ها و امکانات موجود تاکید کرد وادامه داد: امکانات بلااستفاده بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان مشکلات را حل کرد.

فدائی بر ایجاد اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16 برای زنان نیز تاکید و گفت: امیدواریم اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین ماده 16در اسرع وقت تکمیل و راه اندازی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال اعتیاد درمان زنان مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت‌های تربیتی و آموزشی که در اردوگاه‌ها برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود گفت: اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در دیدار با دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با اشاره به اینکه استان یزد ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های دانش‌آموزی دارد، گفت: باید این ظرفیت‌ها به درستی مورد توجه قرار گیرد تا زمینه شکوفایی و بارورسازی آن فراهم شود.

وی با اشاره به اقدامات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های فعالیت‌های این مجموعه، اقدامات کیفی و خوبی است که انجام می‌دهد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه اتحادیه به جای کمیت، بر کیفیت تمرکز دارد، باعث تفاوت این مجموعه نسبت به مجموعه‌های دیگر شده، که بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان، سرآمد تشکل‌های دیگر است، افزود: شاهد اقدامات اثربخش و موثر توسط این مجموعه در طول سال بوده‌ایم و آماده هر گونه همکاری برای پیشبرد اهداف اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان هستیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: مدرسه برای فعالیت‌های آموزشی دانش آموزی خوب است، اما انجام فعالیت‌های تربیتی و پرورشی صرفا در محیط کلاسی، اثربخشی لازم ندارد و بهترین مکان برای فعالیت پرورشی و یادگیری مهارت‌ها، محیط اردوگاهی است.

جوکار با تأکید بر اینکه استان یزد نیازمند اردوگاه دانش آموزی مناسب است، تصریح کرد: با وجود این مکان، می‌توان برنامه ریزی برای اقدامات و فعالیت‌های پایدار در طول سال داشت؛ هر چند آموزش و پرورش اردوگاه‌های بسیاری در استان دارد، ولی به دلیل کمبود اعتبار و بودجه، عملیات عمرانی و نگهداری بسیار پایین است.

وی ادامه داد: دانش آموز با حضور در یک فضای اردوگاهی و خارج از مدرسه، احساس بهتری برای همراهی با مربی خواهد داشت و آن زمان بهترین موقع برای انتقال مفاهیم انقلابی و ترویج گفتمان دینی به آنهاست.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **
  • ضرورت ایجاد بانک سلولی برای درمان بیماران دیابتی