Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@06:25:58 GMT

رئیس فیفا به پرسپولیس تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۴۵۹

رئیس فیفا به پرسپولیس تبریک گفت

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از فدراسیون فوتبال، به دنبال قهرمانی تیم پرسپولیس در هجدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از تمام دست اندرکاران و طرفداران این باشگاه تشکر کرد.

جیوانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در نامه ارسالی خود به مهدی تاج نوشت: جا دارد تا از این فرصت استفاده کرده و صمیمانه به تیم پرسپولیس که برای سومین بار پیاپی عنوان قهرمانی را کسب کرده است، تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از طرف خانواده بزرگ فوتبال این فرصت را مغتنم شمرده و از باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران به خاطر کمک به گسترش پیام مثبت فوتبال تشکر و قدردانی می‌کنم.

بزودی شما را در شصت و نهمین کنگره بین المللی فیفا که در پاریس برگزار می‌شود، ملاقات می‌کنم.

 

انتهای پیام/

 

پیام تبریک رئیس فیفا به پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم کاظمی‌پور، در پیامی تاریخ‌سازی دختران قایقران با کسب سه سهمیه ارزشمند المپیک در رشته قایقرانی توسط مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجللی برای حضور در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس را تبریک گفت و نوشت: کسب جواز حضور در مهم‌ترین آوردگاه ورزشی توسط بانوان قایقران کشورمان برای نخستین بار در رشته رویینگ دونفره و دو مدال نقره قهرمانی آسیایی در کشور توسط خانم‌ها مهسا جاور و زینب نوروزی مایه افتخار و مباهات شد.

این موفقیت غرورآفرین که توسط بانوان پرتلاش کشورمان خانم‌ها مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران در رشته رویینگ به دست آمد، حاکی از برنامه‌ریزی دقیق مسؤولان فدراسیون، کادر فنی و مربیان است، را تبریک عرض کرده و از خداوند برای دختران این سرزمین به ویژه ورزشکاران کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی سلامتی و موفقیت مسالت دارم.

کد خبر 6085102

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی