Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ انتشار برگه های قرارداد بازیکنان خارجی استقلال و یک سرگیجه عجیب در لیگ برتر قوتبال.سوالی که از صبح ذهن خیلی از استقلالی ها را درگیر کرده این است:«چه کسی این برگه ها را در اختیار رسانه ها قرارداده و هدفش از این کار چه بوده است؟»

اینکه هواداران باید در جریان مسائل مالی بازیکنان قرار بگیرند و خیلی شفاف بدانند که پول هایی که کمک می کنند صرف چه چیزهایی می شود شاید اتفاق خوب و پسندیده ای باشد اما سوال میلیون ها هوادار استقلال این است:«چرا فقط استقلال؟چرا مثلا برگه قرارداد پرسپولیسی ها منتشر نمی شود؟یا حتی سپاهانی ها و تراکتوری ها؟»

انتشار این برگه ها یک جورهایی نظم را برهم زده است و مسئولان باشگاه استقلال اول از همه باید این ماجرا را دنبال کنند که کدام فرد از داخل باشگاه دسترسی به این برگه ها داشته است و دوم اینکه با رسانه ای کردن آن دنبال چه اهدافی بوده است؟

استقلال چند فصلی است که شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها هزینه های زیادی کرده اند اما به نتایجی که دلخواه هواداران شان بوده دست نیافته اند.در گیر و دار همه این حاشیه ها انتشار برگه های قرارداد بازیکنان خارجی هم تیر دیگری است به سمت همه شایعات.از حمایت از یک تیم خاص گرفته،تا داوری ها،فراری دادن بازیکنان و خیلی از موارد دیگر که البته هرگز اثبات نشد و در همان مرحله شایعه باقی ماند.

بهتر است  استقلالی ها به این ماجرا ورود کنند و جوی که در دنیای مجازی به راه افتاده است را کنترل کنند.انتظار هواداران استقلال انتشار قرارداد بازیکنان خارجی پرسپولیس است! خواسته ای که اصلا معلوم نیست به مرحله اجرا در می آید یا نه؟

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، در خبرها آمده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهدی هاشمی‌نسب را به‌دلیل اظهاراتش بعد از بازی استقلال برابر آلومینیوم در اراک، ۵۰‌میلیون تومان جریمه نقدی کرده. طبیعتا نخستین چیزی که بعد از انتشار این خبر به ذهن هواداران فوتبال رسید، این بود که ابتدای فصل گفته شد رقم قرارداد هاشمی‌نسب با استقلال ۵۰‌میلیون تومان است.

در حقیقت دوستان ادعا می‌کردند هاشمی‌نسب خیلی دلی و از روی عشق و علاقه به استقلال پیوسته و فقط همین مقدار قرارداد بسته تا باشگاه از سقف بودجه تجاوز نکند. حالا اما از بخت بد همین ۵۰‌میلیون هم به‌عنوان جریمه از او گرفته خواهد شد. فقط الان نگرانیم وسط این همه گرانی، آقا مهدی چی بخورد و چی بپوشد؟ اصلا هزینه‌های ایاب و ذهابش را از کجا می‌آورد؟ فقط خدا می‌داند!

کد خبر 845358 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی