Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@20:14:36 GMT

احیاء و شب زنده داری نوزدهم ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۵۹۱

احیاء و شب زنده داری نوزدهم ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛    خیل مردم ولایتمدار شهرکرد با حضور پرشور در مسجد جامع از ساعت 23الی 3بامداد به مناجات و شب زنده داری پرداختند.

دراین شب که آحاد برادران و خواهران بویژه جوانان حضور داشتند برای تعجیل در ظهور حضرت اباصالح المهدی (ارواحنافداه) ، سلامتی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عزت مسلمانان جهان دست به دعا برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم معنوی ازساعت:22:30 الی 3 بامداد با تلاوت نورانی قرآن مجید، قرائت زیارت آل یاسین، دعای جوشن کبیر، وسخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمدرضامهدیه و توسل قرآن برگزار شد.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان در حاشیه این مراسم گفت: برنامه احیاء و شب زنده داری بیست یکم ، بیست سوم و بیست هفتم ماه مبارک رمضان مداحی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، قرائت ادعیه و سخنرانی حجج اسلام دکتر سید مسعود معصومی ، شیخ ابوالفضل احمدی و شیح محمد همتیان از ساعت 22:30 تا 3بامداد در مسجد جامع شهرکرد برگزار می شود.

مرتضی سجادی افزود:مراسم سخنرانی،مناجات و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی تا آخرین شب از ماه نزول قرآن هر شب از ساعت22:30 الی 23:30 ادامه دارد.

وی ادامه داد: اقامه نماز جماعت سه وقت، سخنرانی و بیان احکام پس از اقامه نماز جماعت عصر توسط حجج اسلام سید مهدی هاشمی، شیخ باقر مختاری و شیخ ابوالفضل احمدی  همچنین جزء خوانی قرآن مجید همه روزه پس از اقامه نماز صبح با حضور نمازگزاران برادر و خواهر از دیگر برنامه های مسجدجامع شهرکرد است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مراسم احیاء مسجد جامع شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در شهرستان اقلید اقامه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز