Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:30:45 GMT

چرا حاجی بابایی کاندید ریاست مجلس نشد؟

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۶۴۸

چرا حاجی بابایی کاندید ریاست مجلس نشد؟

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نشست اخیر این فراکسیون درباره انتخابات هیئت رئیسه پارلمان را تشریح کرد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جمع بندی نشست عصر امروز این فراکسیون درباره انتخابات هیئت رئیسه پارلمان، گفت: همانطور که فراکسیون پیش از این اعلام کرده بود درباره انتخابات هیئت رئیسه پارلمان با هیچ یک از فراکسیون های پارلمان ائتلاف و یا نشستی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست فراکسیون مستقلان برای کرسی‌های هیئت رئیسه+ اسامی

وی ادامه با بیان اینکه جمع بندی فراکسیون بر این بود که فراکسیون برای پست ریاست مجلس کاندیدی معرفی نکند، افزود: آقای حاجی بابایی نیز از این تصمیم فراکسیون تبعیت کرد و کاندید نشد و مقرر شد در انتخابات هیئت رئیسه اعضای فراکسیون به هر کاندیدای که خودشان خواستند رای بدهند.

نماینده مردم ورامین در مجلس درباره  انتخاب کاندید برای دبیران هیئت رئیسه مجلس از سوی این فراکسیون نیز، اظهار داشت: فراکسیون به همان سه نماینده ای که در هیئت رئیسه فعلی دارد بسنده کرد و مقرر شد تا احمدامیرآبادی فراهانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی و اکبر رنجبرزاده از سوی فراکسیون برای این پست معرفی شوند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: فراکسیون در جلسه امروز به این جمع بندی رسید که برای کارپردازی هیئت رئیسه نیز تنها اسدالله عباسی را معرفی کند.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است