Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گازرانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس  در جلسه هماهنگی بسیج ملی کنترل فشار خون گفت: در اجرای این طرح تمامی افراد بالای ۳۰ سال سن و همچنین مادران باردار و افراد دارای نارسایی‌های کلیوی غربالگری می‌شوند.

 وی با اشاره به اینکه ۴۶ درصد مرگ و میر کشور را بیماری‌های قلبی و عروقی شامل می‌شود  افزود: فشار خون بالا یکی از عوامل مهم ایجاد این بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گازارانی در خصوص علت اجرای طرح بسیج ملی فشارخون گفت: افزایش فشار خون و نارسایی کلیه و سکته‌های مغزی و قلبی از مهم ترین بیماری است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس  با اشاره به اینکه فشاره خون از جمله عمده ترین بیماری ها است  اظهار کرد: وقوع بیماری های قلبی و عروقی ، بویژه فشارخون یکی از مهم ترین دلایل برگزاری  جلسه هماهنگی بسیج ملی کنترل فشار خون  در این شهرستان بوده است.

گازرانی با بیان اینکه بیشتر مبتلایان به بیماری فشار خون از آن اطلاعی ندارند، افزود: در واقع افزایش آگاهی مردم از فشار خون و اثرات سوء آن از اهداف این طرح است.

انتهای پیام / ط ا

فشار خون از مهم ترین بیماری ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، شب شعر روایت عشق در حرم امامزادگان احمد و جعفر (ع) شهر بهمن برگزار شد.
در این مراسم که با حضور قشر‌های مختلف مردم برگزار شد، شاعران سروده‌های خود را در وصف فلسطین، غزه و مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، امام حسین (ع) و کربلا قرائت کردند.
این برنامه از سوی کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و با همکاری انجمن شعر فرهنگیان این شهرستان، شهرداری بهمن، آستان امامزادگان احمد و جعفر، ستاد اقامه نماز جمعه، حوزه مقاومت بسیج قدس، انجمن شعر بهار بهمن و کتابخانه عمومی یادگاران امام خمینی بهمن برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۹۱ هزار فرد مبتلا به فشار خون در قزوین
  • رصد ۷ هزار راس دام سنگین علیه بیماری سل در کرمان
  • گروه های فشار مانع ابلاغ آیین نامه واردات خودروهای کارکرده
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • برگزاری چهارمین ستاد گیاهپزشکی در راستای بررسی بیماری زنگ زرد گندم
  • برگزاری جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های داخل سالن
  • برگزاری نخستین جلسه هماهنگی برای بازی‌های داخل سالن آسیا
  • «درد» چگونه درمان می‌شود؟