Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت و نادر دست نشان امروز با یکدیگر جلسه ای برگزار کردند و ۲ طرف برنامه ها و خواسته هایشان را برای فصل بعد رقابت های لیگ دسته اول بیان کردند. 

در این جلسه مقرر شد تصمیمم نهایی برای ادامه همکاری ۲ طرف روز ۹ خرداد در طی جلسه ی دیگری گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت در مورد ادامه همکاری اش با تیم سپیدورد رشت گفت: فعلا هنوز چیزی مشخص نیست و مدیر تیم در حال طرح و برنامه ریزی برای فصل بعد است. منتظر پیشنهاد رسمی باشگاه هستم.

بیشتر بخوانید:

آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان اعلام شد/ باشگاه سپیدرود نقره داغ شد

سپیدرود و تراکتورسازی جریمه شدند

۱۵ بازیکن از استقلال خوزستان جدا شدند/ ابهام در وضعیت سرمربی تیم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه سپیدرود رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها

رئیس فدراسیون والیبال ایران در نشستی آنلاین با مسئولان ورزش کوبا درباره راهکارهای افزایش همکاری‌های دوجانبه گفت وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رئیس فدراسیون والیبال روز پنج‌شنبه 16 فروردین میزبان آلبرتو گونسالس کاسالس، سفیر کوبا در تهران بود و دو طرف بر افزایش همکاری‌های والیبالی تاکید کردند.

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

سید میلاد تقوی در این راستا روز سه‌شنبه نشستی آنلاین با مسئولان ورزش کوبا (نماینده ورزش کوبا، نایب رئیس و دبیر فدراسیون والیبال کوبا) برگزار کرد تا امکان تحقق افزایش همکاری‌های والیبالی بین دو کشور بررسی شود.

در این نشست که وحید مرادی نایب رئیس و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان نیز حضور داشتند، درباره افزایش همکاری‌ها به ویژه در حوزه والیبال زنان و استفاده از مربیان این کشور برای رشد و توسعه والیبال زنان ایران بحث و گفت وگو شد.

برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا، برگزاری اردوی‌های آماده سازی مشترک، استفاده از توانایی نیروهای اجرایی برای برگزاری مسابقات والیبال، شناسائی فرصت‌ها و توانایی موجود در دو کشور برای برگزاری اردوها و مسابقات و همچنین تبادل مربیان از جمله محورهای این نشست یک ساعته بود.

تیم ملی والیبال کوبا در چهار دهه گذشته همواره در زمره تیم‌های بزرگ جهان بوده است و با 9 بار حضور در بازی‌های المپیک، 16 حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و  22 بار حضور در لیگ جهانی جزو تیم‌های باسابقه به‌شمار می‌رود.

کوبایی‌ها به جز لیگ جهانی، یک مدال برنز المپیک، 2 نقره و 2 برنز جهان و یک مدال طلای جام‌جهانی و چندین نقره و برنز به همراه 15 قهرمانی در مسابقات منطقه نورسکا را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقصد زین الدین زیدان مشخص شد؟
  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • زمان حراج جدید شمش طلا در مرکز مبادله همراه با جزئیات مشخص شد
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود