Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:00:42 GMT

مصوبات شورای برنامه‌ریزی لازم‌الاجرا است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۶۷۷

مصوبات شورای برنامه‌ریزی لازم‌الاجرا است

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های امروز که باید بیش از گذشته به آن توجه داشته باشیم، مقوله سازماندهی فضاهای مازاد اداری است، افزود: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که فضاهای مازادی که در برهه کنونی در اختیار دستگاه‌های اداری استان قرار دارد، باید به نحو مطلوب ساماندهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه علاوه بر موضوع ساماندهی فضاهای مازاد اداری، موضوع قرار دادن زمین‌های مازاد دستگاه‌های دولتی در اختیار بخش مسکن نیز در حال پیگیری است، تصریح کرد: بدون شک، موضوع مسکن یکی از دغدغه‌های امروز در جامعه به‌شمار می‌رود، از این رو قرار دادن زمین‌های مازاد دستگاه‌های دولتی به بخش مسکن، موضوع مهمی است که رئیس‌جمهور نیز بر انجام آن تاکید دارد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ساماندهی فضاهای مازاد اداری به همراه قرار دادن زمین‌های مازاد دستگاه‌های دولتی در اختیار بخش مسکن، جزو دغدغه‌هایی است که همه مدیران باید در اجرای آن اهتمام ویژه داشته و تعلل نکنند، ادامه داد: حساسیت موضوع مسکن بارها گوشزد شده و امروز به عینه می‌بینیم که برای پروژه‌ای همچون ۲۸۸ واحدی که کلنگ آن بر زمین زده شد، ثبت‌نام چند برابر ظرفیت این پروژه را شاهد بودیم.

حقیقی در ادامه، از جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین جلسات یاد کرد و با بیان اینکه مصوبات این جلسه برای همه مدیران لازم‌الاجرا است، اظهار کرد: مصوباتی که در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب می‌رسد، در اختیارات این شورا بوده و به همین خاطر نیازی به استعلام مدیران دستگاه‌ها از وزارت‌خانه متبوع خود نیست.

وی با اشاره به اینکه نباید از موضوع و دغدغه مهمی چون بلااستفاده ماندن برخی از ساختمان‌های اداری در استان غافل شویم، یادآور شد: متأسفانه مشکل زمانی دوچندان می‌شود که این ساختمان‌ها فارغ از اینکه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، واگذار نیز نمی‌شود، به همین خاطر معتقدیم برخی از دستگاه‌ها نباید در واگذاری این ساختمان‌ها و زمین‌های مازاد، اقدامات سخت‌گیرانه از خود نشان دهند.

کد خبر 4625705

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی شورای برنامه ریزی استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت جمع آوری ماهانه ۲۰ هزارتن مرغ از سطح بازار

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو مرغ زنده ۵۰ تا ۵۷ هزارتومان است، درحالیکه قیمت تمام شده به بالای ۶۵ تا ۶۶ هزارتومان می‌رسد.

به گفته او، روزانه پشتیبانی امور دام هزارتن تا ۲ هزارتن مرغ مازاد را از سطح بازار جمع آوری می‌کند، اما این میزان نتوانسته روند کاهشی قیمت مرغ را متوقف کند.

این مقام مسئول افزود: برآورد‌ها حاکی از آن است که میزان جوجه ریزی فروردین به ۱۳۵ میلیون قطعه برسد.

ابراهیمی ادامه داد: زمانی اقدامات پشتیبانی امور دام می‌تواند در تنظیم بازار موثر باشد که ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزارتن مرغ مازاد از سطح بازار جمع آوری شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی راهکار اصلی حمایت از تولید داخل را صادرات مستمر مرغ اعلام کرد و افزود: با توجه به جوجه ریزی ماه‌های اخیر، عرضه مرغ بر مصرف غلبه دارد که در نتیجه این امر منجر به روند کاهشی قیمت در بازار شده است.

به گفته او، بنابر آمار سال گذشته هزارتن مرغ به بازار‌های هدف صادر شده است، اما بدلیل مازاد تولید و در راستای حمایت از مرغداران باید برای صادرات مستمر برنامه ریزی شود؛ به گونه‌ای که قیمت تولید با بازار همخوانی داشته باشد.

ابراهیمی قیمت هرقطعه جوجه یکروزه را ۳۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: افزایش قیمت جوجه یکروزه فشار مضاعفی بر تولید وارد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • ضرورت جمع آوری ماهانه ۲۰ هزارتن مرغ از سطح بازار
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه