Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا، علی کمالی زاده در دیدار با مهلا مومن زاده، نائب قهرمان تکواندوی جهان، اظهار کرد: بانوانی که در رشته‌های مختلف ورزشی چه در سطح ملی و چه بین المللی افتخارآفرینی می‌کنند، تاثیر مستقیمی در الگوپذیری و انگیزه بخشی در جامعه دارند.

وی ادامه داد: کرج در حوزه ورزش بانوان ظرفیت‌های زیادی دارد که برای به فعلیت رساندن آنها باید به فکر تدوین برنامه‎های حمایتی باشیم تا انگیزه ی مشارکت آنان در عرصه ورزش قهرمانی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرج توضیح داد: نباید اجازه دهیم محدودیت‌های ساختاری، مدیریتی، اجتماعی و ... مانعی برای قهرمان پروری در حوزه ورزش بانوان باشد.

این مسئول توضیح داد: بانوان ورزشکار کرجی باید مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند در رقابتهای بین المللی با تمام توان بدرخشند.

وی با بیان اینکه تاریخ نشان داده اعتماد به زنان همیشه نتایج مثبتی به همراه داشته، افزود: بانوان ورزشکار کشور طی چهار دهه گذشته با خودباوری توانسته اند آن طور که شایسته کشورمان است در رقابت‌های بین المللی بدرخشند.

کمالی زاده ابراز کرد: زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و حمایت از آنها درعرصه های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و ... زمینه ساز توسعه همه جانبه کشور است.

وی با اشاره به اینکه کرج ورزشکارانی مثل کیمیا علیزاده و مهلا مومن زاده کم ندارد، گفت: این ورزشکاران سرمایه های شهرمان هستند و باید قدر آنها را بدانیم و برای کسب موفقیت بیشتر آنها تلاش کنیم.

کمالی زاده با بیان اینکه قطعا موفقیت مهلا مومن زاده حاصل تلاش خانواده وی بوده است، عنوان کرد: شهرداری کرج آمادگی دارد در جهت حمایت از ورزش و ایجاد انگیزه بیشتر در قهرمانان اقدامات لازم را انجام دهد.

مهلا مومن زاده هفته گذشته در جریان رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در منچستر انگلیس، موفق شد در وزن ۴۶- کیوگرم به مدال نقره دست یابد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انگلیس تکواندو جهان سرمایه وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در اختتامیه دومین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر ویژه پرسنل و خانواده‌های نیرو‌های مسلح استان کرمان که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سپهبد محمد ولی قرنی و سپهبد علی صیاد شیرازی برگزار شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از پیشگامان در حوزه تربیت بدنی است و توجه ویژه‌ای به پرورش روح و جسم کارکنان و خانواده‌ها دارد.

وی با بیان اینکه خداراشکر اقدامات خوبی در رابطه با طرح‌های ورزشی در ارتش انجام شده است، افزود: با اجرای طرح ۳۱ لبیک یا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که به صورت جداگانه برگزار شد، ارتشی‌ها خوب درخشیدند؛ کما اینکه طی ۲ سال گذشته طیف جامعه هدف را گسترده‌تر کردیم و خانواده‌ها را در این جامعه هدف، جای گذاری کردیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با تاکید بر توجه ویژه به ورزش بانوان، عنوان کرد:
پارسال اولین دوره مسابقات با حضور بانوان ورزشکار به خوبی برگزار شد و این نشان از توجه ویژه به خانواده‌ها و کارکنان طبق پیروی از فرمایشات مقام رهبری مدظله العالی درخصوص توجه به ورزش بانوان و خانواده بوده است.
 
امیر سرتیپ غلامعلیان در بخش دیگری از سخنانش به جلسه اخیر در محضر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این جلسه حضرت آقا با تاکید فرمودند که سلام ویژه به خانواده‌ها و همسران نیرو‌های مسلح ابلاغ شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش افزود: به طور خاص در بحث توجه ویژه به ورزش نیز ارتش جمهوری اسلامی جزو نهاد‌های پیشرو بوده است و امسال در مسابقاتی که برای همکاران برگزار شد، خانواده‌ها هم حضور پرشور داشتند.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش بانوان مقام‌هایی در سطح کشوری کسب کرده ایم، گفت: به واسطه رکورد‌هایی که بانوان در حوزه ورزش کسب کرده اند در برخی ورزش‌ها بیشتر از آقایان خوش درخشیدند و این نشان دهنده توجه ویژه خانواده هاو ایرانیان به ورزش است.

امیر سرتیپ غلامعلیان با اشاره به اینکه در دوره هخامنشیان بهترین ورزشکاران اسب سوار، مربوط به بانوان بودند، افزود: در احادیث وآموزه‌های دینی به ورزش‌های اسب سواری، شنا و تیراندازی تاکید شده است.

امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: خداوند را شاکریم که امروزه، ورزش بین خانواده‌ها از جایگاه خوبی برخوردار شده است و به طور ویژه نهادینه شده است؛ لذا می‌طلبد با توجه فراگیرتر به ورزش به خصوص ورزش‌هایی که مرتبط با ورزش عمومی و ارتقای آمادگی جسمی هستند؛ برای سلامت خود وخانواده گام مهمی برداریم. همانطور که امروز، آمادگی نیرو‌های مسلح معطوف به آمادگی‌های جسمی و رزمی است.

نتایج دومین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر ویژه پرسنل و خانواده‌های نیرو‌های مسلح استان کرمان به شرح زیر است:

تپانچه آقایان
مقام اول: مصطفی پرهیزکار از مرکز آموزش شهداء وظیفه نداجای سیرجان
مقام دوم: محسن امیری یگان تکاوری فراجا
مقام سوم: صادق سعیدقرارگاه جنوب شرق ارتش

تفنگ بادی آقایان
مقام اول: محمدرضا چاوشان 
مقام دوم:کمیل خرم نیا 
مقام سوم: رضا سادات حسینی

تفنگ بادی زیر ۱۵ سال بانوان
مقام اول: زینب تیموری
مقام دوم: فرنام خواجویی
مقام سوم: فاطمه زهرا صالحی
مقام سوم مشترک: پرنیا محمدی نسب

تپانچه بادی بانوان
مقام اول: فاطمه موسی
مقام دوم: مریم مظفری
مقام سوم: سحر سهاون

تفنگ بادی بانوان
مقام اول: فاطمه اکبری
مقام دوم: عصمت جرجندی
مقام سوم: بهاره بهرام نژاد

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود