Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:43:51 GMT

هیچ گروهی مسوولیت انفجار لیون را بر عهده نگرفته است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۷۱۳

هیچ گروهی مسوولیت انفجار لیون را بر عهده نگرفته است

دادستان مبارزه با تروریسم فرانسه امروز (شنبه) گفت، هیچ شخص یا گروهی مسوولیت انفجار بمب در شهر لیون را که ۱۳ زخمی بر جای گذاشت، بر عهده نگرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رمی هایتس، دادستان مبارزه با تروریسم فرانسه تاکید کرد، فردی که گمان می‌رود یک وسیله انفجاری کار گذاشته باشد و در تصاویر دوربین مداربسته دیده شده است، فراری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازرسان پلیس فرانسه هم اعلام کردند، شخص متواری که عینک و کلاه داشته، هنوز شناسایی نشده است.

این حمله روز جمعه در مرکز شهر لیون و در نزدیکی میدان "بلکور" که یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است، صورت گرفت. آنطور که در فیلم‌های دوربین‌های مداربسته دیده می‌شود، مردی ۳۰ تا ۳۵ ساله دوچرخه‌ای را به سمت یک نانوایی می‌راند و بسته‌ای را در آنجا قرار می‌دهد و این بسته مدتی بعد منفجر می‌شود.

وزیر دادگستری فرانسه درباره این حمله می‌گوید: خیلی زود است که درباره تروریستی بودن این حمله صحبت کنیم. به اداره مبارزه با تروریسم دفتر دادستانی پاریس در این باره گزارش داده شده است و این اداره تحقیقاتی را درباره بررسی توطئه‌ای مجرمانه برای ارتکاب اقدامی تروریستی آغاز کرده است اما باید برای نتایج این تحقیقات که هم‌اکنون در حال انجام است، منتظر بمانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار لیون فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه

منابع خبری سوریه از شنیده شدن صدای ۳ انفجار در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال استان «الحسکه» خبر دادند.

به گزارش ایسنا، یکشنبه شب اطراف یک پایگاه آمریکایی در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال استان الحسکه (شمال سوریه) هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

منابع خبری سوریه گزارش دادند در اثر این حمله پهپادی، صدای وقوع سه انفجار در اطراف این پایگاه آمریکایی شنیده شده است.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله پهپادی را بر عهده نگرفته است، اما گروه مقاومت اسلامی عراق طی ماه‌های اخیر در راستای همبستگی با غزه، بارها پایگاه‌های آمریکا در منطقه را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون؛ بدون توقف به سمت قهرمانی
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه