Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:03:30 GMT

انتقام گیری مبتذل مردی از همسر سابقش در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۷۴۲

انتقام گیری مبتذل مردی از همسر سابقش در غرب تهران

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مردی که ‬ با‬ ساخت‬ پروفایل‬ جعلی‬ با‬ تصاویر‬ همسر‬ سابقش‬ اقدام‬ به‬ انتشار‬ مطالب‬ مستهجن‬ علیه‬ وی‬ کرده‬ بود، ‬ خبر‬ داد. ‬

به گزارش ایسنا، سرهنگ تورج کاظمی دراین باره گفت: مدتی قبل در پی شکایت شهروند خانمی ۳۹ ساله ساکن غرب تهران در خصوص انتشار برخی از تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی، رسیدگی به این موضوع در دستورکار مأموران پلیس فتای تهران بزرگ قرار گرفت و شاکی در تحقیقات خود گفت به فرد خاصی مشکوک نیست و نمی‌داند این تصاویر چگونه در دست افراد غریبه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متهم حتی شماره تلفن همراه شاکی را نیز به همراه تصاویرش در کانال‌های غیر اخلاقی قرار داده بود، گفت: همین موضوع سبب مزاحمت‌های متعدد برای این زن شده بود که در همین راستا مساله با فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد فردی باعکس شاکی اقدام به ساخت یک پروفایل در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده و به وسیله آن با مردان مختلف گفت وگو های مبتذل کرده و در نهایت شماره تلفن شاکی را نیز به آنها داده است.

کاظمی با بیان اینکه در قدم اول مشخص شد شماره‌ای که متهم با آن اقدام به درست کردن حساب کاربری کرده متعلق به یک زن است و شاکی هیچ شناختی از آن ندارد گفت: مأموران با بررسی‌های فنی و پلیسی سرانجام هویت متهم ناشناس را شناسایی کرده و متوجه شدند که حساب کاربری از سوی مردی ۴۱ ساله به نام مهران که در غرب تهران ساکن است، ساخته شده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: در تحقیقات انجام شده محل سکونت متهم شناسایی و پس از هماهنگی با دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای متهم دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد. با انتقال متهم به مقر پلیسی و مواجهه با شاکی مشخص شد که وی همسر سابق شاکی است و با انگیزه انتقام جویی از شاکی اقدام به انتشار تصاویر همسر سابقش کرده است.

وی با بیان اینکه متهم به بزه انتساب اعتراف کرد، گفت: این فرد که راهی جز اعتراف نداشت به بزه انتسابی اقرار کرد که در همین راستا نیز پرونده‌ای برایش تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران دستگيري فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد

پسر نوجوان که تحت تأثیر حرف‌های پدرش، مادر خود را کشت و دست به خودکشی ناموفق زد، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که در ۱۹ سالگی مرتکب قتل شده است بعد از اینکه مادرش را در تهران با چاقو کشت خودش در مشهد دست به خودکشی زد، اما زنده ماند.

قتل دردناک زن ۴۴ ساله به نام شیرین یک سال قبل اتفاق افتاد. روز حادثه پسر ۱۹ ساله او به نام مانی همسایه‌ها را خبر کرد و از مرگ مادرش خبر داد. در حالی که پلیس به خانه شیرین رفته بود مانی از فرصت استفاده کرد و متواری شد. خواهر و برادر مانی که زندگی جداگانه‌ای داشتند به پلیس گفتند مادرشان با مانی زندگی می‌کرد و مانی هم اعتیاد داشت.

در حالی که تحقیقات درباره مانی شروع شده بود، از مشهد خبر رسید این جوان در بیمارستان بستری است، به این دلیل که دست به خودکشی زده وضعیت وخیمی دارد.

وقتی پلیس مشهد این گزارش را برای تهران فرستاد توضیح داد: مانی در حالت نیمه‌بیهوشی اعتراف کرده مادرش را کشته است. مانی پس از بهبود نسبی به تهران منتقل شد و در بازجویی‌ها گفت بدگویی‌های پدر معتاد و کارتن‌خوابش باعث شد او دست به چنین اقدام جنون‌آمیزی بزند.

او گفت: وقتی ۴ ساله بودم پدر و مادرم از هم جدا شدند و من با مادرم زندگی می‌کردم. ما در نیشابور بودیم. همیشه دوست داشتم کنار پدرم باشم و محبت او را می‌خواستم. وقتی ۱۴ ساله شدم به تهران آمدم تا برای مدتی با پدرم زندگی کنم. مادرم که این وضعیت را دید، تصمیم گرفت با پدرم آشتی کند. آن‌ها مدتی با هم زندگی کردند؛ اما پدرم معتاد و کارتن‌خواب بود. برای همین دوباره از هم جدا شدند و مادرم به نیشابور رفت؛ اما من همچنان با پدرم ماندم. وضعیت پدرم وخیم شده بود. در این مدت با دختری آشنا شدم که به گل اعتیاد داشت و من را هم معتاد کرد. مادرم که این وضعیت را دید به تهران آمد و از من خواست با او زندگی کنم. من هم قبول کردم.

متهم ادامه داد: از ۱۷ سالگی دوباره پیش مادرم برگشتم، اما حرف‌های پدرم هنوز در گوشم بود. او مرتب از مادرم بد می‌گفت و مادرم را متهم به خیانت و کار‌های بد می‌کرد. همیشه مادرم را خیلی دوست داشتم؛ اما حرف‌های پدرم باعث شد تصمیم به قتل او بگیرم. آن روز با چکش مادرم را زدم و کشتم. بعد قرص برنج خوردم. قرص تقلبی بود و زنده ماندم. برای همین فرار کردم و به مشهد رفتم در آنجا خودزنی کردم و شدت خودزنی به حدی بود که مدتی در کما بودم و در تمام این مدت هم عذاب قتل مادرم رهایم نمی‌کرد. به همین خاطر اعتراف کردم و حالا آماده مجازات هستم.

بعد از گفته‌های متهم، خواهر و برادر او اعلام کردند شکایت دارند، اما خواهان قصاص نیستند و درخواست دیه کردند. در نهایت پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

دیگر خبرها

  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • واکنش عثمان دمبله به حذف تیم سابقش توسط پاری سن ژرمن / انیمیشن عمر مومنی