Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:16:24 GMT

رپورتاژ آگهی در ایسنا

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۷۷۰

رپورتاژ آگهی در ایسنا

بررسی رپورتاژ آگهی‌های منتشر شده در ایسنا نشان می‌دهد، ایسنا، رسانه مورد اعتماد معتبرترین برندهای داخلی و بین‌المللی است.

به گزارش ایسنا، بررسی رپورتاژ آگهی‌های منتشر شده در ایسنا نشان می‌دهد، ایسنا، رسانه مورد اعتماد معتبرترین برندهای داخلی و بین‌المللی است و این موضوع دلایلی دارد که آگاهی از آنها می‌تواند برای کلیه فعالان اقتصادی مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذابیت ایسنا برای بزرگان بازار

انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا برای معتبرترین برندها جذاب است و برگزیدگان بازارهای مختلف که همواره به دنبال بهترین محتواها و روش‌های تبلیغات و رسانه‌ها هستند تا محصولات و خدمات خود را به نحو بهتری در معرض دید متقاضیان قرار دهند، مزیت‌های ایسنا را به خوبی دریافته‌اند و از آن بهره می‌برند.

نکته اینجاست که ایسنا چه مزایایی برای برندهای صاحب‌نام و مطرح - بزرگانی همچون اسنپ، سامسونگ، سونی، پاناسونیک، هوآوی، علی بابا، الی گشت، شرکت هواپیمایی قطر، شرکت هواپیمایی ایرایژیا، آسیاتک، همراه اول، ایرانسل، دیجی کالا، بانک ملی، بانک پارسیان، زر ماکارون، شاتل و … که می‌توان فهرستی بسیار طولانی از آنها ارائه کرد - ایجاد می‌کند که آنها با تمام حساسیت‌ها و ملاحظات خاص خود، به حضور مستمر در ایسنا تاکید دارند.

ایسنا مورد اعتماد است

اولین و مهم‌ترین مزیت ایسنا، قابل اعتماد بودن این رسانه در بین مردم و در سطح رسانه‌های دیگر است. ایسنا به عنوان یک خبرگزاری دانشجویی و مستقل، به گواهی مستندات، قابل اعتمادترین رسانه نزد مردم است و اخبار آن در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، رسانه‌های مکتوب و خبرخوان‌ها به صورت گسترده بازنشر می‌شود. پایبندی ایسنا به صحت اخباری که منتشر می‌کند به حدی است که کمترین تکذیب اخبار را در بین رسانه‌های هم‌رده خود دارد. به همین دلیل برندهای بزرگ و مطرح می‌خواهند از این مزیت ایسنا استفاده کنند و رپورتاژ آگهی‌های خود را از مسیر این رسانه معتبر در معرض دید کاربران قرار دهند.

ایسنا به‌صرفه‌ترین تعرفه تک رپورتاژ را دارد

مزیت مهم دیگری که ایسنا به صاحبان کسب و کار ارائه می‌کند، دارا بودن به‌صرفه‌ترین تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی در مقایسه با رسانه‌های هم‌رده است. بررسی ۸ سایت هم‌رده ایسنا از نظر سطح اعتبار رسانه‌ای و تعداد بازدید نشان می‌دهد انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا از تمام این سایت‌ها به صرفه‌تر است. برای شفاف‌تر شدن این موضوع خاطرنشان می‌شود که میانگین تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی (به صورت تک رپورتاژ) در ۸ سایت مذکور رقمی بالغ بر یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است اما تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی (به صورت تک رپورتاژ) در ایسنا، ۸۵۰ هزار تومان است.

طراحی بسته‌های رپورتاژی برای همراهی بیشتر با صاحبان کسب وکار

با وجود اختلاف قیمت ۵۱۰ هزار تومانی تعرفه تک رپورتاژ ایسنا در مقایسه با دیگر تعرفه سایت‌های هم رده، ایسنا برای همراهی بیشتر با صاحبان کسب و کار، دو بسته رپورتاژی نیز طراحی کرده که تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی در این بسته‌ها به مراتب به صرفه‌تر از تعرفه تک رپورتاژ است.

بسته ۲۵ رپورتاژی ایسنا مخصوص کسب و کارهای بزرگ و پرخبر

بسته اول برای کسب و کارهایی طراحی شده که به واسطه نوع و حجم فعالیت خود پر خبر هستند و برای مثال در نمایشگاه‌ها و رویدادهای زیادی شرکت می‌کنند، محصولات متنوعی دارند و یا می‌خواهند مرزهای سئو را با شتاب بیشتری درنوردند. این بسته شامل انتشار ۲۵ رپورتاژ است. انتشار یک بنر در صفحه‌های داخلی ایسنا به مدت یک ماه و یک هفته نیز به عنوان هدیه خرید، به بسته ۲۵ رپورتاژی ایسنا ضمیمه شده است. تعرفه این بسته، «یک میلیون و ۴۹۵ هزار تومان» است که - بدون در نظر گرفتن قیمت هدیه بنر به مدت یک ماه و یک هفته – هزینه انتشار هر رپورتاژ آگهی را (که در حالت تک رپورتاژ، «۸۵۰ هزار تومان» است) در قالب این بسته به «۱۹۸ هزار تومان» کاهش می‌دهد. به این ترتیب ایسنا در بسته ۲۵ رپورتاژی، به صرفه‌ترین تعرفه ممکن را به کسب و کارهای گسترده و پر خبر ارائه کرده که این بسته با این ویژگی‌ها برای چنین کسب و کارهایی، رویایی است. بازه زمانی در نظر گرفته شده برای انتشار ۲۵ رپورتاژ این بسته یک سال است.

بسته ۳ رپورتاژی ایسنا در خدمت کسب و کارهای کوچک

بسته دوم برای کسب و کارهای طراحی شده است که فعالیت‌های آنها از حجم و گستردگی کمتری برخوردار است. این بسته شامل انتشار ۳ رپورتاژ بوده و انتشار یک بنر در صفحه‌های داخلی به مدت یک ماه نیز به عنوان هدیه خرید، به این بسته ضمیمه شده است. تعرفه این بسته «یک میلیون و ۴۹۵ هزار تومان» است که – بدون در نظر گرفتن قیمت هدیه بنر به مدت یک ماه - هزینه انتشار هر رپورتاژ آگهی را (که به صورت تک رپورتاژ «۸۵۰ هزار تومان» است) در قالب این بسته به «۴۹۸ هزار تومان» کاهش می‌دهد. انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه‌ای همچون ایسنا برای کسب و کارهای کوچک با چنین تعرفه به صرفه‌ای، کاملاً اقتصادی است. بازه زمانی تعریف شده برای بسته ۳ رپورتاژی ایسنا، ۲ ماه است.

کمک ایسنا به افزایش سئو

مزیت دیگری که انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا برای کسب و کارها ایجاد می‌کند، افزایش رتبه سئو سایت آنها است. رتبه سئوی بالای ایسنا در گوگل موجب می‌شود محتوای منتشر شده در ایسنا و لینک‌هایی که از طریق ایسنا بازنشر می‌شوند، انعکاس و بازدید بهتری داشته باشند و این مزیتی است که در دنیای امروز، صاحبان کسب وکار به سادگی از کنار آن عبور نمی‌کنند.

ایسنا به شما مشاوره می‌دهد

نکته پایانی اینکه شاید برخی صاحبان کسب وکار در مورد مزیت‌ها و نوع رپورتاژ آگهی‌هایی که به رونق کار آنها کمک می‌کند اطلاع کافی نداشته باشند و یا از نحوه استفاده از رپورتاژ آگهی در افزایش رتبه سئو سایت خود چندان مطلع نباشند. اداره بازرگانی ایسنا آمادگی دارد در این موارد و موضوعات دیگری که به تبلیغ و بازاریابی محتوایی شما کمک کند به شما مشاوره‌های تخصصی ارائه کند.

اکنون با روشن شدن مزایای ایسنا و علت اعتماد بزرگان بازار به این رسانه، زمان آن است که فعالان اقتصادی به یک سوال مهم پاسخ دهند. اگر بزرگان بازار به ایسنا اعتماد کرده‌اند، آنها هم می‌خواهند در مسیر روشنی که بزرگان ترسیم کرده‌اند گام بردارند یا از قافله رشد و رونق کسب و کار، جا بمانند؟

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند. فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی

چهارم اردیبهشت‌ماه ما را به یاد رادیو و تلاش رادیویی‌ها می‌اندازد؛ روزی که اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران نصب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ساعت نوزده چهارم اردیبهشت‌ماه  82 سال پیش اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران نصب شد. اولین‌باری که رادیو در ایران شنیده شد به دلیل فقدان دسترسی و ابزارهای ارتباطی آن زمان، با نام "رادیو تهران" شناخته شد.  در بدو تأسیس، رادیو تهران که دارای دو فرستنده یکی برای موج متوسط و دیگری برای موج‌کوتاه بود، برای پخش برنامه‌های خود از یک استودیو در محل اداره بی‌سیم استفاده می‌کرد.

در سال 1327 یک فرستنده در اختیار رادیو قرار گرفت و یک استودیوی کوچک در میدان ارگ برای پخش اخبار ساخته شد. در سال 1336 نام «رادیو تهران» به «رادیو ایران» تبدیل و بعدها در جنب رادیو ایران فرستنده دومی بنام رادیو تهران نیز مشغول به کار شد که در آغاز امر تنها موسیقی از آن پخش می‌شد. حالا که 83 سال از اولین حضور رادیو در ایران می‌گذرد رادیو از 16 شبکه رادیویی بهره می‌برد.

چند چالش و چند نکته

1. دستمزد پایین و مشکلات معیشتی برای رادیویی‌ها: 

بارها پیشکسوتان رادیو در گفت‌وگوهایشان به دستمزد پایین و البته تبعیض‌هایی اشاره می‌کنند که معمولاً نسبت به حقوق و دستمزد رادیویی‌ها و تلویزیونی‌ها وجود دارد. نکته‌ای که بعضاً از آن به عنوان تبعیض هم نام می‌برند. مصداق بارز آن گفت‌وگویی که منوچهر آذری پیشکسوت رادیو با خبرنگار تسنیم داشت.

او گفت: «من فکر می‌کنم بیشتر باید هوایِ پیشکسوتان را داشته باشند. آنها سال‌ها در عرصه کارهای فرهنگی و هنری استخوان خُرد کردند و از هیچ کوششی دریغ نداشتند. تبعیض که همیشه وجود داشته است می‌توان در تولید آثار رادیویی و تلویزیونی دنبال آنها گشت.این درخواست را داریم که پیشکسوتان و کاربلدهای حوزه رادیو و تلویزیون را دریابند. »

البته بخشی‌زاده معاون صدا در گفت‌وگوی اخیری که با خبرنگار تسنیم داشت به این نکته اشاره کرد: «رادیو دچار یک عقب‌ماندگی تاریخی در حوزه بودجه است. ما یک نگاه تطبیقی در بحث پرداخت‌ها داشتیم در بخشی از قسمت‌ها، شغل‌های مشابه در سازمان صداوسیما داریم. یک وقت‌هایی تا 7 برابر و 6 برابر عقبیم و در بخش‌هایی 16 برابر هم این عقب‌ماندگی وجود دارد. خوشبختانه آقای جبلی رئیس رسانه ملی به این موارد کاملاً اشراف دارند. خودشان بحمدالله بعد از جلسات مکرری که داشتیم به بنده عرض کردند من ان‌شاءالله خودم می‌خواهم با خود شما و عوامل ستادی درباره بودجه رادیو تصمیم بگیریم. 

خودمان به تبعیض و مشکلات در دستمزدهای اهالی نجیب رادیو اشراف داریم؛ از طرفی هم می‌دانیم با 20، 30 درصد اضافه کردن به پرداخت‌ها کاری پیش نمی‌رود. چون یکسری توقعات منطقی است. همکار صدابردار من در استودیوی صدا هم حضور دارد و به فاصله‌ای کمتر از 10 متر در پخش هم فعالیت دارد. اما تفاوت در پرداخت چند برابر می‌شود. این اتفاق خودش عاملی برای پایین آوردن انگیزه و یک مقداری تبعیض می‌شود که آزاردهنده است. نمی‌توانم قول بدهم صددرصد امسال این اتفاق می‌افتد اما با حمایت‌های رئیس رسانه ملّی به دنبال پایان دادن به این تفاوت‌ها و به نوعی تبعیض‌ها در دستمزدهای هنرمندان رادیو هستیم.»

خبر معاون صدا از راه‌اندازی رادیو بانوان تا سهم کودکان

2. آگهی‌های آزاردهنده

چندی پیش اولین جشنواره آگهی‌های بازرگانی در صداوسیما برگزار شد. بسیاری از مدیران به خصوص رئیس صداوسیما به نظام‌مندی و توجه به سبک زندگی و خیلی از موارد دیگر در این حوزه تأکید کرد. در میانِ این هیاهو اما یک نکته شاید مغفول ماند و آن وقت‌نشناسی‌های تبلیغاتی در رادیو و البته بی‌توجهی به ساختِ آگهی رادیویی بود که البته از علی بخشی‌زاده معاون صدا درباره آن سؤال کردیم.

او به این نکته اشاره کرد: «می‌دانید که آگهی‌بازرگانی که درست و اصولی ساخته شود حتماً اتفاقاتی را ایجاد می‌کند که حتی یک سریال و برنامه نمی‌توانند آن پیام و اتفاقات را به منصه ظهور برسانند. همان‌طور که شهید آوینی در کتاب آیینه جادو دارند تصویر همه‌ مولفه‌های پیام را منتقل می‌کند. می‌بینیم وقتی یک آگهی‌بازرگانی با تعداد بالایی از فرزندان کالا یا بنگاه اقتصادی را معرفی می‌کند در عینِ تبلیغ آن بنگاه و محصول حتماً به تحکیم خانواده هم فکر کرده است. در عین‌حال تجمل و اغواگری هم می‌تواند پیام‌هایی باشد که در صورتِ ساخت چنین آگهی‌ها و تبلیغاتی ایجاد شود. 

ما در رادیو دغدغه داریم که هنوز بین آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی و رادیویی تفاوتی به وجود نیامده است و الان متأسفانه همین طور است که هرچه در تلویزیون پخش می‌شود صدایِ آن به رادیو می‌رسد. چقدر خوب است که آنونس ویژه‌ای در رادیو ساخته شود. 

بخشی‌زاده تأکید کرد: شاید یکی از دلایلی که بایستی میانِ پخش آگهی تلویزیونی و آگهی رادیویی تفاوت ایجاد شود به این خاطر باشد که رادیو کششِ پخش آگهی‌ها را همچون تلویزیون ندارد. عنصر در تلویزیون بحث بصری و تصویر است و خیلی از خلأهای تبلیغی را می‌‌پوشاند اما در رادیو همواره عنصر خیال را داریم که محتوامحور است، از این جهت همان تبلیغاتی که روی آنتنِ شبکه‌های تلویزیونی می‌رود و بحث تبلیغی را از دریچه تصویر به مخاطب القا می‌کند، نباید در رادیو پخش شود، اشکال ما این است همان آگهی پخش‌شده از طریق تلویزیون، بعضاً در رادیو تکرار می‌شود.»

اما در کنارِ این مشکل و ایراد که معاون صدا به خوبی به آن اشاره کرد پخش وقت و بی‌وقت یا همان وقت‌نشناسی تبلیغات در رادیو کماکان وجود دارد و با انتقاداتی همراه است. شاید یکی از انتقادهای جدّی به آگهی‌های بازرگانی رادیو در برنامه‌های پرشنونده‌ای باشد که شنونده در حال پیگیری برنامه یا برنامه‌هایی پرشنونده است با نوعی از تبلیغات و آگهی بازرگانی مواجه می‌شود که نمی‌تواند آن را درک کند، چون نمی‌تواند در فضای رادیو این نوع تبلیغ و فضای اسپانسری (مشارکتی) را بپذیرد، این نکته اشکال بسیار جدّی است که نوعِ جنس و فرم و محتوای تبلیغ را باید براساس فضای رادیو و تلویزیون درست انتخاب کنند.

کنار این اظهارنظرها و نکاتی که وجود دارد اما مدیران در رادیو و تلویزیون باید به‌سمت آگهی‌هایی بروند که هم تبلیغ را به‌درستی انجام دهد و هم تبدیل به بدسلیقگی نشود، این عبارت وقت‌نشناسی یا به‌قولی تبلیغات آزاردهنده، گاهی باعث می‌شود مخاطب محتوا و آن جذابیت برنامه‌ای را که پیگیری می‌کرد در پی این تعدد آگهی‌ها و طولانی‌شدن‌شان، اصطلاحاً «گم» کند.

بارها اتفاق افتاده است در تلویزیون و پخش سریال‌ها و برنامه‌های پربیننده این اتفاق بیفتد و حالا این اشکال به رادیو هم سرایت کرده است.

3: راه‌اندازی چند شبکه رادیویی

معاون صدا در گفت‌وگوی اخیر با خبرنگار تسنیم از راه‌اندازی رادیو بانوان خبر داد که از طریق رئیس صداوسیما پیگیری می‌شود. در کنار ضرورت این راه‌اندازی شبکه رادیویی، خلأ جدّی رادیو کودکان و حتی بعضاً رادیو سرگرمی هم وجود دارد.  باید دید در سالِ 1403 و روزگار جدید رادیویی‌ها مشکل دستمزدها و آگهی‌های آزاردهنده برطرف خواهد شد یا خیر؟ آیا شبکه رادیویی جدید به چرخه شبکه‌های رادیویی موجود اضافه خواهند شد؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می شود؟
  • بخش املاک دیوار و شیپور غیرفعال می‌شود
  • انتشار آگهی املاک در دیوار و شیپور مسدود می‌شود | فقط به یک شرط امکان ثبت آگهی وجود دارد
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی