Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، برادر پرورش فرمانده پایگاه اظهار داشت: حلقه قرآنی پایگاه شهید پیران روستای قره قاسملو از توابع شهرستان بیله سوار افتتاح شد.

وی گفت: با توجه به حضور فعال کودکان و نونهالان و تقاضای نونهالان به تشکیل حلقات صالحین، حلقه قرآنی در سطح نونهالان مزین به نام شهید «پیران» برنامه‌ریزی و تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول پایگاه شهید پیران عنوان کرد: در این حلقه قرآنی یادگیری، حفظ جزء سی و تفسیر سوره‌ها به زبان کودکانه پرداخته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های این پایگاه ابراز داشت: کارگاه آموزشی احترام به والدین و مهارت های زندگی در این بین نیز برگزار می شود

پروروش تصریح کرد: این جلسه با هدف آگاهی بخشی در مورد بالا بردن فرهنگ روبرو شدن با آسیب های اجتماعی برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال

هدف از برگزاری روز مزرعه انتقال یافته‌های جدید تحقیقاتی پرورش باغداری و به خصوص گوجه سبز به تولید کنندگان و بهره برداران و افزایش اطلاعات و دانش فنی آنها است که در این آیین بر ضرورت بکارگیری دانش و مهارت کسب شده توسط فراگیران در عرصه‌های تولید در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت تاکید شد.

مدیر جهاد کشاورزی سرپل ذهاب در حاشیه مراسم روز مرزعه، گفت: برداشت محصول گوجه سبز در سطح ۲ هزار هکتار از باغات این شهرستان از امروز در باغات ۲ روستای پیران و کلاهمال با قدمت ۳۵ سال از توابع این شهرستان آغاز شد که نوبرانه این محصول در کشور است.

ایرج بهرامی افزود: با توجه به اینکه سرپل‌ذهاب یک شهرستان گرمسیری است امکان پرورش محصول گوجه‌سبز در آن وجود ندارد، اما وجود ۲روستای پیران و کلاهمال در یک ریز اقلیم بین کوه‌های رشته‌کوه زاگرس و عبور رودخانه از میان آن باعث یک آب و هوای بسیار خوب برای باغات گوجه‌سبز در این ۲روستا شده است.

وی اظهار کرد: ۲۰۰هکتار باغ گوجه‌سبز در شهرستان سرپل ذهاب وجود دارد که با عملکرد برداشت پنج تن در هر هکتار، پیش بینی می‌شود بیش از یک‌هزارتن گوجه سبز برداشت و روانه بازار مصرف شود، اما به دلیل خسارات باد و طوفان و تگرگ اخیر بین ۶۰ تا ۷۰ درصد تولید این باغات کاهش یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی سرپل ذهاب گفت: در زمان برداشت محصول گوجه سبز قریب به ۲۰ هزار نفر روز از کارگران فصلی در زمینه برداشت، بسته بندی و حمل و نقل بکارگیری می‌شوند و برای ۵۰۰ نفر در این۲ روستا پیران و کلاهمال» بصورت ثابت و پایدار اشتغال ایجاد شده است.

بهرامی تصریح کرد: این محصول امروز در یک بسته‌بندی شکیل و جدید و در وزنه‌ای پایین که مورد پسند مردم است برای عرضه در بازار به مراکز استان‌های تهران، همدان، تبریز، اهواز ارسال می‌شود و به دلیل نوبرانه بودن آن از قیمت بالا و خوبی برخوردار است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار (فیلم)