Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@20:14:46 GMT

شفر از ایران می رود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۷۸۳

شفر از ایران می رود

سرمربی سابق استقلال امشب ایران را ترک می کند و بعد از چند روز دوباره بر خواهد گشت.


به گزارش صدای ایران از ورزش سه، وینفرد شفر بعد از شکست برابر پدیده از سمت سرمربیگری استقلال برکنار شد اما مدیران باشگاه برای فسخ قرارداد با او هنوز به توافق کامل نرسیده اند.


شفر اما برخلاف بسیاری از مربی های خارجی که از کار برکنار می‌شوند ترجیح داد در ایران بماند تا بعد از توافق با مدیران باشگاه برای فسخ قرارداد به کشورش برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته شفر قرار است امشب ایران را ترک کند تا بعد از چند روز دوباره برگردد تا بتواند مذاکرات خود را با مدیران باشگاه استقلال از سر بگیرد.


وینفرد شفر برای سال بعد قرارداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری با تیم استقلال دارد و مدیران این باشگاه برای اینکه هزینه‌های خود را کم کنند امیدوار هستند برای فسخ قرارداد از او تخفیف بگیرند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شفر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه) در ساختمان وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی به همراه مدیران عامل پرسپولیس و استقلال، اعضای هیات مدیره دو باشگاه و جمعی از مدیران ورزش و اقتصاد برگزار شد و استقلال به کنسرسیوم‌هایی از هلدینگ صنایع خلیج فارس، پتروشیمی‌های پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندر امام و پرسپولیس به کنسرسیوم‌هایی از بانک شهر، ملت، صادرات، تجارت، اقتصاد نوین و رفاه واگذار شدند؛ مجموعه‌هایی که اسماً خصوصی هستند. لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس را در این مراسم می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال