Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:36:15 GMT

مدیر گروه معارف شبکه الکوثر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۸۴۱

مدیر گروه معارف شبکه الکوثر منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، با حکم مرتضی شمسی مدیر شبکه جهانی الکوثر، سید عباس رضوی مدیر گروه معارف شبکه الکوثر شد.

سید عباس رضوی متولد نجف اشرف است. وی دانشجوی رشته فیزیک در یکی از دانشگاه‌های بغداد بود که به اتهام فعالیت و مخالفت علیه رژیم بعث عراق و داشتن تابعیت ایرانی دستگیر و به گذراندن ۹ ماه حبس در زندان بعثی‌ها محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوی پس از حضور در ایران، به عنوان دبیر خبر کیهان عربی، سردبیر صفحه قرآن کیهان عربی، دبیر و سردبیر خبر شبکه الکوثر، مدیر گروه سیاسی و خبر شبکه الکوثر و سردبیر سایت رادیو عربی در رسانه‌ها فعالیت داشته است.

کد خبر 4625769 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه الکوثر انتصاب در صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد

مدیرعامل شرکت توانیر با صدور حکمی، مهدی مقیم زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در حکم جدید خود مبنی بر انتصاب "مهدی مقیم زاده" به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، بر ضرورت رعایت روحیه انقلابی و جهادی، اصول عدالت محوری, فساد ستیزی و مردم داری تاکید کرده است.

طبق اعلام شرکت توانیر، مهدی  مقیم زاده فعالیت خود را در صنعت برق از سال ١٣٧٥ آغاز کرد و پس از طی مسوولیت‌هایی در پستهای مدیر دفتر پشتیبانی،بهره برداری  و برنامه ریزی و مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت بر شبکه شرکت مدیریت شبکه برق ایران، سال ١٣٩٧ در پست معاونت راهبری شبکه برق کشور مشغول به کار شد و تا دی 1402 که به عنوان سرپرست شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد، به عنوان معاون راهبری شرکت مدیریت شبکه برق ایران فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ قدرتمند اسرائیل به ایران! + عکس ؛ تمسخر اسرائیل توسط رسانه‌های عربی
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • مستند «پنجره‌های بهشت»، از شبکه قرآن و معارف
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد