Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، قربان انوشه اظهار کرد: توزیع گوشت گرم گوسفندی با نرخ دولتی در شهرستان نقده و حومه با نظارت بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت این شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: 394 راس دام سبک کشف شده توسط نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نقده با دستور مراجع ذیصلاح و با هماهنگی ستاد تنظیم بازار شهرستان پس از کشتار با نرخ مصوب دولتی جهت مصرف عموم مردم توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربان انوشه ادامه داد: تعداد 60 لاشه نیز جهت توزیع به شهرستان اشنویه ارسال شد و مابقی هم در شهرستان نقده و شهر محمد یار وحومه با نرخ دولتی از بابت هرکیلو 430 هزار ریال توزیع گردید.

ایشان اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده تا پایان توزیع بصورت مستمر و مقیم بر نحوه توزیع نظارت داشتند.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان نقده عنوان کرد: مقدار گوشت توزیعی 13 هزار و 790 کیلو گرم به ارزش ریال نزدیک به 6 میلیارد ریال بود.

قربان انوشه در پایان افزود: جهت نظارت بهتر و جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و سود جوی افراد سود جو آماده در یافت هرگونه گزارش و شکایات مردمی بصورت حضوری و از طریق سامانه شبانه روزی 124 هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوشت نقده گوشت گرم گوسفندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

عادل شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

بیشتر بخوانید؛ صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر

خلیل قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است