Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@15:11:42 GMT

توزیع 60 بسته غذایی در بین نیازمندان ملایری

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۹۰۸

توزیع 60 بسته غذایی در بین نیازمندان ملایری

امین کیانی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، افزود: هر بسته غذایی شامل اقلامی چون کیسه 10 کیلویی برنج، روغن سرخ کردنی، روغن مایع، مرغ، رب گوجه فرنگی،عدس ، نخود، لوبیا، لپه، شکر، قند، چای، خرما، ماکارونی، تخم مرغ، تن ماهی و پودر شوينده بوده است.
وی در ادامه به افتتاح کارگاه سبد بافی ویژه زنان و دختران با مرکزیت روستای ینگی کند با همکاری سمن " هدف روشن " اشاره کرد و افزود: این کارگاه سبد بافی با هدف اشتغالزایی برای زنان و دختران روستایی با همکاری اداره ورزش وجوانان، با مرکزیت روستای ینگی کند افتتاح و با جذب 70 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیانی اظهارکرد: در ابتدای کار و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این طرح 20 نفر باید ثبت نام می‌شد که با توجه به استقبال بسیار زیاد بانوان روستایی،ثبت نام برای شروع این کارگاه به 70 نفر رسید که در نوع خود بی نظیر بود.
معاون اداره ورزش و جوانان ملایر در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: به همت هیأت ناشنوایان ملایر و هیأت ناشنوایان استان همدان دومیبن نشست تخصصی این هیأت با حضور دکتر علی زیوری رئیس هیئت ناشنوایان استان در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان ملایر برگزار شد.
کیانی افزود: در این نشست همکاری متقابل هر دو هیئت را در راستای رشد و توسعه کمی و کیفی رشته ورزشی ناشنوایان از رده های پایه به بالا را خواستار شدیم تا با همفکری و همدلی نسبت به پیشرفت و گسترش ورزش ناشنوایان در سطح شهرستان مساعدت های لازم را انجام دهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان همدان نیازمندان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

خزاعی عرب رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو  شهرستان بیرجند گفت: در اجرای پویش ملی اطعام مهدوی و در مراسم افطاری خانواده‌های مددجویان تحت حمایت این نهاد، ۲۰ آشپزخانه در بیرجند همکاری می‌کنند.

او با بیان اینکه تا کنون ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود:  امسال برای پنجمین سال متوالی است که پویش اطعام مهدوی با کمک مساجد، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، گروه‌های جهادی و مردم و خیران برگزار می‌شود.

خزاعی عرب بیان کرد: با توجه به در پیش بودن  ایام لیالی قدر پیش بینی می‌شود طی برنامه عملیاتی تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰ هزار وعده غذای گرم و ۴ هزار سبد غذایی به همراه افطاری ساده در سطح مراکز نیکوکاری و کمیته امداد شهرستان توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • توزیع ۳ هزار پرس غذای گرم در آبدانان
  • توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در نیمه اول ماه مبارک در جغتای
  • توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در مراغه
  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد