Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در راستای حفظ و حراست از اراضی دولتی انتظار می‌رود که فعالیت‌ها در سطح استان تداوم داشته باشد تا بتوانیم از هر گونه سوء استفاده و دست‌درازی به اراضی ملی و دولتی جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بازپس‌گیری اراضی ملی از دست متجاوزان به این اراضی بیان کرد: در سال‌های اخیر در این حوزه اقدامات مناسب و مطلوبی انجام شده است که در راستای برخورد با متخلفان در این حوزه اقدامات دستگاه قضایی استان همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با قدردانی از خدمات اداره کل راه و شهرسازی استان در بحث رفع تصرفات اراضی دولتی در شهرستان‌های استان تصریح کرد: مبارزه جدی و قاطعانه در حفظ و حراست از اراضی دولتی و ملی و برخورد به متجاوزان به این اراضی همچنان در اولویت بوده و انتظار می‌رود دستگاه‌های دخیل در این حوزه نیز به وظایف تعیین‌شده خود در این حوزه توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ع

حفظ و حراست از اراضی ملی در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارتی از بیماری «زنگ زرد» در مزارع لرستان گزارش نشد

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: هیچ‌گونه خسارتی از بیماری زنگ زرد در گندمزارهای این استان تاکنون گزارش نشده‌است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، کامران پیرزادی، عصر امروز، در حاشیۀ بازدید از مزارع روستاهای سراب نیلوفر و مدبه، تأکید کرد: عوامل خسارت‌زا 40 درصد به محصولات تولیدی آسیب می‌زنند و 69 شبکۀ مراقبت با 418 نفر کار پایش مزارع لرستان را انجام می‌دهند.

او اضافه کرد: تشخیص به‌موقع بیماری‌ها، آفات، علف‌های هرز، توسعۀ سم‌پاشی و معرفی نوع سمومی که باید در زمان مشخص استفاده شود را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

مبارزه با بیماری «زنگ زرد» در 400 هکتار از اراضی لرستان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه مبارزه با علف‌های هرز در سطح 145هزار هکتار گندم و 60هزار هکتار جو انجام شده‌است، بیان کرد: 18هزار هکتار از اراضی از آفت سن و 1450 هکتار از زنگ زرد پاک‌سازی شده‌است.

پیرزادی یادآور شد: بیماری قارچی زنگ زرد یک بیماری سرمادوست است که در اثر رطوبت و دمای پایین مزارع گندم را مورد حمله قرار می‌دهد.

او اعلام کرد: هیچ‌گونه خسارتی از بیماری زنگ زرد در گندمزارهای لرستان به‌دلیل توصیه‌های کارشناسان تاکنون گزارش نشده‌است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • صدورسندتفکیکی برای دوهزارقطعه از اراضی طرح مسکن ملی درسیستان وبلوچستان
  • خسارتی از بیماری «زنگ زرد» در مزارع لرستان گزارش نشد
  • برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۱۳ هزار هکتار از اراضی دولتی در البرز