Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:32:10 GMT

درآمدهای مرزی کردستان ۲۳۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۴۹۹۹

درآمدهای مرزی کردستان ۲۳۰ درصد افزایش یافت

استاندار کردستان گفت: در اعتبارات سایر، امسال نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد کاهش داریم و همین امر ضرورت صرفه‌جویی را دو چندان می‌کند. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه که به موضوع بودجه‌ی استان در سال 98 اختصاص داشت، اظهار داشت: در سال گذشته تلاش‌های زیادی برای افزایش اعتبارات کردستان انجام شد و نتایج خوبی نیز حاصل گردید که این امر بدون شک حاصل یک تلاش دسته جمعی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم در سال‌جاری نیز بتوانیم سهم بیشتری از اعتبارات را برای استان جذب و هزینه کنیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه امسال حقوق کارکنان دولت رشد و افزایش خوبی پیدا کرده از همه مدیران خواست صرفه‌جویی در هزینه‌ها را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: در اعتبارات سایر، امسال نسبت به سال گذشته 60 درصد کاهش داریم و همین امر ضرورت صرفه‌جویی را دو چندان می‌کند.

استاندار کردستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست املاک مازاد خود را مشخص و به فروش برسانند.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی: اعتبارات استانی با ظرفیت های قزوین همخوانی نداردمعضل دفع زباله رشت فقط با تخصیص اعتبارات ملی قابل حل استطرح بازآفرینی شهری را در یزد برای جذب اعتبارات لازم دنبال خواهیم کرد

تمرکز ویژه برای اتمام مسکن مهر کردستان

وی همچنین به واحدهای مسکن مهر باقیمانده در استان و ضرورت اتمام آنها اشاره کرد و افزود: عده‌ای از مردم که جزو اقشار ضعیف هستند در این طرح سرمایه‌گذاری کرده‌اند لازم است در این شرایط به آنان کمک شود.

مرادنیا توجه به بازآفرینی شهری، موضوع پسماند در شهرهای استان، اتمام جادە گردنه صلوات‌آباد سنندج،  لایه‌روبی رودخانه‌ها و بهبود فضای سبز و ورودی شهرهای کردستان را خواستار شد و گفت: امیدواریم در سال‌جاری بتوانیم با استفاده از اعتبارات دولتی و ظرفیت‌های بخش خصوصی در این حوزه‌ها کارهای مهمی انجام دهیم.

استاندار کردستان خواستار شفاف‌سازی محل پرداخت مالیات برخی از شرکت‌ها شد و اذعان کرد: بعضاً شنیده می‌شود که برخی شرکت‌های بزرگ تولیدی مالیاتشان را در استان‌های دیگر پرداخت می‌کنند که ضرورت دارد این امر کاملاً شفاف‌سازی شود.

مرانیا با بیان اینکه از درآمدهای مرزی استان در دو ماهه نخست سال‌جاری 230 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: باید تدابیر و راهکارهایی اندیشیده شود که درصدی از این درآمدها در خود استان خرج زیرساخت‌ها شود.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می‌شود

ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی معتقد است تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار و در نتیجه تقویت اقتصاد مقاومتی در این کلان‌شهر می‌شود.

جعفر قادری امروز، ۹ فروردین با حضور در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از نزدیک در جریان اقدامات مختلف و برنامه های پیش رو این سازمان قرار گرفت و از عملکرد فرهنگی شهرداری شیراز در بهار طبیعت و قرآن تقدیر کرد.

وی که حوزه گردشگری در مدیریت شهری را دارای اهمیت بسزایی می‌داند، گفت: برای تبدیل گردشگری به موتور محرکه و محور پیشرفت کلان‌شهر شیراز، به هم‌افزایی همه ظرفیت‌ها نیاز است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این راستا با تأکید بر تقویت گردشگری و به تبع آن اقتصاد، گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار و در نتیجه تقویت اقتصاد مقاومتی در این کلان‌شهر می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، همچنین بر تقویت و گسترش گردشگری در ابعاد مختلف تأکید و آمادگی خود را در زمینه گسترش زیرساخت‌های گردشگری اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار می‌شود
  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • روستای گردشگری پالنگان در مسیر ثبت جهانی
  • موانع سر راه ثبت جهانی پالنگان هرچه سریع‌تر رفع شود
  • ضرورت احصای ظرفیت های مازندران برای جهش تولید