Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@03:41:11 GMT

راهکار‌های ساماندهی بازار مسکن تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۵۰۷۱

راهکار‌های ساماندهی بازار مسکن تدوین می‌شود

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس از برگزاری نشست ویژه کمیسیون عمران مجلس با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی خبر داد و گفت: این نشست عصر فردا (یکشنبه ۵ خرداد ماه) با حضور اعضای کمیسیون و مسئولان وزارتخانه با هدف بررسی بازار مسکن برگزار می‌شود.

حضور مسئولان سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت عمران شهر‌های جدید در نشست ویژه کمیسیون عمران

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست فردای کمیسیون عمران مجلس، همچنین مسئولان سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت عمران شهر‌های جدید حضور خواهند یافت و تمام مسائل مرتبط با حوزه مسکن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تدوین مکانیزم ساماندهی بازار مسکن؛ محور اصلی نشست کمیسیون عمران و وزارت راه

قرار است که در نشست مشترک کمیسیون عمران مجلس و وزارت راه و شهرسازی، راه کار‌های رفع مشکلات بازار مسکن به ویژه حوزه اجاره بررسی شده و مکانیزمی برای حل این موضوع ایجاد شود

رضایی کوچی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، قرار است که در نشست مشترک کمیسیون عمران مجلس و وزارت راه و شهرسازی، راه کار‌های رفع مشکلات بازار مسکن به ویژه حوزه اجاره بررسی شده و مکانیزمی برای حل این موضوع ایجاد شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در ماه‌های اخیر، برنامه ریزی‌های مقدماتی را برای ساماندهی بازار مسکن صورت داده و قرار است که در نشست فردا، پیشنهادات اعضای کمیسیون نیز مطرح شده و در نهایت، جمع بندی انجام شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازار مسکن وزارت راه و شهرسازی ساماندهی بازار مسکن قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد

روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه  برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حدود ۴ هزار همت نیاز داریم که تا به امروز تنها دو سوم از متقاضیان آورده خود را پرداخت کرده اند گفت: از این ۴ هزار همت یک سوم بانک‌ها پرداخت کرده اند.

وی افزود: کاهش نرخ بیکاری با اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن  بسیار نمود پیدا کرده  است.

اکبری اظهار کرد: در بازه ۱۰ساله  رشد بخش مسکن منفی بود اما  امروزه  که با رشد حدود ۳درصدی مواجه هستیم  این رشد  تورمی نبوده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی  تاکید کرد: از ظرفیت‌ مردمی‌سازی ساخت مسکن غافل نشویم چرا که به کارگیری این ظرفیت ها نقش موثری  در تکمیل و تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن  دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود