Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه الکوثر؛ آخرین شب دور سوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها چهارشنبه‌شب(اول خردادماه) برگزار شد که در رقابت‌های شب هجدهم این مسابقات، محمد محیدلی از لبنان 74.25 امتیاز، علاء عبدالکریم از عراق 77.25 امتیاز، مسعود نوری از ایران 89.25 امتیاز و حسین الخزعلی از نروژ 56.5 امتیاز کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاری افتخاری شب هجدهم این مسابقات، مسعود سیاح گرجی از قاریان برجسته جمهوری اسلامی ایران بود.
در پایان دور سوم مرحله مقدماتی این مسابقات، شش نفر راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند که عبارتند از مسعود نوری از ایران با 89.25 امتیاز، سعید رحیمی از ایران با 85.5 امتیاز، محمود محمد عید از مصر با 85 امتیاز، احمد السید الغیطانی از مصر با 83 امتیاز، سید عباس موسوی از آلمان با 84 امتیاز و قاسم صباح نوری (روشندل) از عراق با 82.75 امتیاز.   استاد محمد علی ده دشتی از ایران، طه عبدالوهاب از مصر، شیخ باسم العابدی از عراق و استاذ عادل خلیل از لبنان داوران دور سوم مرحله مقدماتی این مسابقات بودند.   دور چهارم مرحله نیمه‌نهایی دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی تلویزیونی قرائت قرآن «إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا» از پنجشنبه‌شب(دوم خردادماه) آغاز شده است.   مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن «إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا» از یکشنبه‌‌شب(۱۵ اردیبهشت) آغاز شد و در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات، ۲۴ قاری به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا می‌کنند که این قراء در ۵ شب به رقابت می‌پردازند و در پایان ۵ قاری برتر به مرحله فینال مسابقات راه می‌یابند.
 
این رقابت‌ها از بزرگترین مسابقات زنده تلویزیونی قرآنی جهان اسلام و از ابتکارات شبکه جهانی الکوثر است که امسال دور دوازدهم خود را تجربه می‌کند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا الکوثر مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایق در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.   تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.   مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی   کایاک بانوان:   الناز شفیعیان   …   کانوی بانوان:   هیوا افضلی   …   کایاک مردان:   علی آقامیرزایی   …   کانوی مردان:   عادل مجللی   کیا اسکندانی   محمدنبی رضایی   دکتر علیرضا سهرابیان ریاست محترم فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • جواز توسل و زیارت قبور برگزیدگان در قرآن و روایات شیعه و سنی