Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه ترکیه‌ای اعلام کرد وحید امیری، مجید حسینی و زارگو توره، ۳ بازیکن ایرانی و سنگالی تیم ترابزون اسپور را ترک می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت Iskurnet ترکیه، ترابزون اسپور به ۳ بازیکن در فصل آینده فکر نخواهد کرد و آن‌ها به تیم‌های دیگری خواهند پیوست. در این میان وحید امیری و زاگو توره در جستجوی تیم جدیدی هستند و مدیران ترابزون اسپور نیز آماده باز کردن در خروجی برای آن‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، وحید امیری تماس‌هایی از چند تیم ایرانی دریافت کرده و زارگو توره نیز پیشنهاد‌هایی از چند تیم فرانسوی دارد. اگر پیشنهاد‌های ارسالی برای جذب وحید امیری و زارگو توره به اندازه کافی مورد توجه سران ترابزون اسپور قرار بگیرند ۲ بازیکن جدید جایگزین آن‌ها در این تیم می‌شوند.

این رسانه ترکیه‌ای درباره مجید حسینی، مدافع ایرانی تیم ترابزون اسپور نیز نوشت: او پیشنهادی از اسپانیا دارد و برای جدایی و پیوستن به تیم جدیدش باید رضایت ترابزون اسپور را از نظر مالی جلب کند. در صورت جدایی مجید حسینی یک مدافع باتجربه‌تر جایگزین او خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وحید امیری مجید حسینی ترابزون فتح خرمشهر جوشن کبیر شب قدر ترزامی هوآوی انصارالله یمن برگزیت زیبا حالت منفرد علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

بنابر روایت ایسنا، به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888734

دیگر خبرها

  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد
  • بیانیه باشگاه اسپانیایی درباره جدایی لژیونر فوتسال ایران