Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:25:02 GMT

جلسه مالکان نساجی برای تعیین تکلیف این تیم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۵۵۰۰

جلسه مالکان نساجی برای تعیین تکلیف این تیم

فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان، مالکان باشگاه نساجی در روزهای آینده جلساتی را برای تعیین تکلیف تیم فوتبال این باشگاه برگزار خواهند کرد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان، مالکان باشگاه‌ نساجی مازندران قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای در خصوص تیم‌داری در فصل آینده برگزار و تکلیف این باشگاه را مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه نساجی که فصل گذشته در اولین فصل حضورش در لیگ برتر با هدایت جواد نکونام در نیم‌فصل اول و مجید جلالی در نیم‌فصل دوم به مقام دهم لیگ برتر دست یافت، در پایان فصل با جلالی قطع همکاری کرد و حالا در بلاتکلیفی کامل برای فصل آینده به سر می‌برد.

این اتفاقات در حالی رخ داده است که محمد کاظمی، قائم مقام این باشگاه نیز از سمت خود کناره‌گیری کرده و مالکان باشگاه در طول فصل چندین بار عدم علاقه خود به ادامه تیم‌داری را اعلام کردند. در این وضعیت قرار است صنیعی‌فر و حدادیان طی روزهای آینده جلسه‌ای را با یکدیگر برگزار کنند و تکلیف باشگاه را برای فصل آینده مشخص کنند.

مجید جلالی: فکر می‌کنم دیگر جایی برای من در نساجی نیست

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر

ابوالحسن عالی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته در مجموع ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر ساماندهی شد که از این شمار یک‌هزار و ۷۰۵ انشعاب تبدیل به مجاز و ۲ هزار ۲۳۲ انشعاب نیز قطع شدند.

وی بیان کرد: در استان بوشهر اکنون ۷۰۲ انشعاب غیرمجاز نیز در مرحله قضایی قرار داشته که بزودی تعیین تکلیف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: شهرستان‌های عسلویه، دشتستان، بوشهر، گناوه و کنگان به ترتیب بیشترین انشعاب آب غیرمجاز آب را دارند.

عالی ادامه داد: انشعابات غیرمجاز یک نوع پایمال حق و حقوق مشترکان قانونمند بوده بر همین اساس برخورد با این اقدام غیرقانونی با جدیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس برآورد‌ها حجم آب مصرفی شناسایی شده از این انشعابات غیرمجاز چند هزار مترمکعب بوده و ساماندهی این تعداد انشعاب به مثابه احداث یک سایت آب شیرین کن به ظرفیت حداقل ده هزار متر مکعب و با صرف سرمایه حداقل ۳۰۰ میلیارد تومانی می‌باشد و از طرف دیگر تهدیدی آشکار برای تامین آب مشترکان قانون‌مدار هم استانی است.

عالی افزود: کمبود منابع آبی به دلیل خشکسالی‌های متعدد برخورد با انشعابات غیرمجاز را تبدیل به یک اولویت اجتناب ناپذیر کرده است.

وی یادآور شد: در استان بوشهر بیشترین شمار انشعابات غیرمجاز مربوط به سکونتگاه‌های غیررسمی و بویژه در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود