Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:10:19 GMT

سعید ملایی به مدال طلای گرندپری چین رسید

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۵۵۰۵

سعید ملایی به مدال طلای گرندپری چین رسید

نماینده وزن 81- کیلوگرم ایران ، مدال طلای رقابت‌های گرندپری چین را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های جودوی گرندپری هوهات در چین، سعید ملایی دارنده مدال طلای جهان در دیدار نهایی و برای کسب مدال طلا به مصاف سوتارو فوجی وارا دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۸ از ژاپن رفت و با شکست حریف به مدال طلای این رقابت‌ها رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس برابر تاتو گریگالاشویلی از گرجستان به برتری رسید و راهی دور بعد شد. وی در دومین مبارزه به مصاف محمد عبدلال نفر ۳۱ رنکینگ جهانی از مصر نیز به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. ملایی برای رسیدن به فینال نیز از سد اوگانباتار نفر ۱۳ رنکینگ از مغولستان گذشت و راهی فینال شد.

محمد بریمانلو نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان که در جایگاه ۱۵ رنکینگ قرار دارد، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها بود که در دور نخست برابر ماگدیل استرادا نفر ۲۳ رنکینگ از کوبا شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جودو گرندپری چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه سواری بیشاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.
عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.
مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور عددی نبود!