Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال انتشار خبری در رسانه‌ها مبنی بر انتقال ۵ هزار تن پسماند پتروشیمی به گیلان برای برای انتقال به کارخانه بازیافت بلیش وابسته به بخش خصوصی در لوشان، مصطفی سالاری استاندار گیلان در دستوری خطاب به علی‌اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نوشت:

«هیأتی مرکب از مدیران محیط زیست و صنعت، معدن و تجارت استان، یکی از مدیران معاونت عمرانی، دانشگاه علوم پزشکی و نماینده سمن‌ها و اصحاب رسانه از محل بازدید، بررسی دقیق معمول و با توجه به حساسیت محیط زیست در استان، چنانچه کمترین آسیب زیست محیطی متصور باشد فوراً نسبت به توقف کار اقدام شود و در غیر این صورت مراتب به صورت شفاف و مستدل و کارشناسانه به آگاهی عمومی شهروندان عزیز رسانیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اهمیت موضوع، تسریع و در کوتاه‌ترین زمان اقدام شود.»

انتهای پیام/م

تهدید زیست محیطی پسماند پتروشیمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور