Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@22:51:31 GMT

بانوان ملی پوش روئینگ در دریاچه آزادی به آب می‌زنند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۵۵۶۵

بانوان ملی پوش روئینگ در دریاچه آزادی به آب می‌زنند

چهارمین اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان بزرگسالان با حضور ۹ پاروزن در دریاچه آزادی آغاز می‌شود. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مرحله چهارم اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان بزرگسالان به منظور حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 با حضور 9 ورزشکار از 4 خردادماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از اردو تا 24 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

بهناز مرادخانی مربی، آنا بلوریان کمک مربی، هما خاتمی دستیار مربی و سرپرست تیم و رحیم برادری سرپرست اردوها کادر فنی تیم را تشکیل می دهند.

فرحناز عشقی از آذربایجان شرقی، الیکا افشاری و شکیبا وقوفی از تهران، زینب نوروزی از زنجان، نارنین رحمانی و هانیه بیداد از کرمانشاه، هانیه خرسند از گیلان، مریم کرمی و کیمیا زارععی از همدان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی با معاون رئیس جمهور

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق چیزی که از قبل عنوان شده، او قرار است از اول اردیبهشت تمریناتش روی تشک را آغاز کند. به همین دلیل در بازگشت تیم اعزامی به مسابقات گزینشی قاره‌ای و استارت اردوی آزادکاران بعد از این رقابت‌ها، حسن یزدانی هم قرار است بار دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود.

در گزارش تسنیم آمده است:زمان استارت اردوی بعدی تیم ملی آزاد نیز به نتایج مسابقات گزینشی بیشکک بستگی دارد که در صورت کسب سهمیه کامل، احتمالاً اردو کمی دیرتر آغاز می‌شود تا کشتی‌گیران استراحت بیشتری داشته باشند.

این کشتی‌گیر که چند سالی است لقب «پادشاه» را در مقابل لقب «جادوگر» دیوید تیلور، از اتحادیه جهانی گرفته است، در ماه‌های گذشته صرفاً یکی دو بار که برای پیگیری امور درمانی‌اش به تهران آمده بود، با حضور در کمپ تیم‌های ملی، با کادر فنی تیم ملی و اردونشینان دیدار کرد.

حسن یزدانی که سهمیه وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک را در مسابقات جهانی بلگراد به دست آورده است، در بازگشت به اردو، احتمالاً کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور را به‌عنوان رقیبی برای رسیدن به المپیک پیش رو دارد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896641

دیگر خبرها

  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین