Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نجف لکزایی در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی که ظهر شنبه در سالن ولایت تالار غدیر قم برگزار شد، با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر، اظهار کرد: خرمشهر از چنگال دشمن نجات پیدا کرد اما تفکر علوم انسانی هنوز در سیطره علوم غیر وحیانی است و این علوم نه تنها به دنبال خودسازی نیستند بلکه باید در این راستا موانعی باشد که بتوانیم این مسائل را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید براینکه در دفاع مقدس نگذاشتیم ایران گرفتار اشغال نظامی شود، گفت: اما اشتغال علمی هنوز در کشور ما ادامه دارد و بیش از هرچیز بر روی علوم انسانی تمرکز دارد.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه اگر سیاست را بخواهیم در جامعه اسلامی هدایت کنیم بدون ایمان به آیات الهی امکان پذیر نیست، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با محوریت پژوهشکده قرآن کریم به دنبال غنی سازی زیرساخت‌های علوم انسانی است تا بتواند جوامع علمی را از نظر فکری آماده کند.

وی با تأکید بر اینکه باید حوزه‌ها و دانشگاه‌ها آغوش خود برای دریافت تولیدات فکری آماده کنند، تصریح کرد: در مدت زمان کوتاهی ۲۸ فرهنگنامه که توسط دفتر تبلیغات اسلامی تدوین شده بود مورد رونمایی قرار گرفت.

لک زایی با تأکید بر اینکه این نرم افزارها به صورت رایگان در اختیار مراکز علمی قرار داده می‌شود، اضافه کرد: تولید این نرم افزارها حاصل ۳۶ سال فعالیت تلاشگران در دفتر تبلیغات اسلامی است که نظیر آن وجود ندارد.

کد خبر 4625846

منبع: مهر

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله عبادی در نشست با جامعه قرآنی گفت: برای جامعه بشری انعکاس مسئله مهم است و باید در انواع مسائل جهت تبلیغات گام برداریم و واقعیت را به صورت باور منعکس کنیم.

وی افزود: باید حضور مبلغان در روستا‌ها و مساجد پررنگ شود، زیرا حضور آنها از اهمیت بالایی برخورداراست.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه استعمارگران سال هاست که بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و در تبلیغات خود حرف از حقوق بشر میزنند گفت: تبلیغات دشمن قوی است و باید در جهت آگاه سازی و تبلیغات به شیوه درست عمل کنیم، زیرا فرزندان ما تحت تاثیر آنها هستند و این جای نگرانی دارد.
آیت الله عبادی افزود: انقلاب اسلامی از هر سو مورد تهاجم داخلی و خارجی است و هر چند جمهوری اسلامی سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند، اما همچنان عده خاصی برگ انحرافی به صندوق می‌اندازند و تحت تاثیرتبلغیات غلط دشمن قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه به سخن حاج قاسم در خصوص اینکه جمهوری اسلامی حرم است گفت: اگر این حرم آسیب ببیند همه چیز آسیب می‌بیند و اکنون هسته‌های مقا‌ومت به برکت جمهوری اسلامی می‌توانند از خود دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • فعالیت‌های تحقیقاتی و استنادی مبنای ارتقاء رتبه استادان است
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • تکامل فرهنگی در بستر جغرافیا شکل می‌گیرد/ اهمیت توریسم در ابعاد محلی، ملی و جهانی
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • خسروپناه: نظریه‌های بومی در کتاب‌های درسی گنجانده شود
  • عاملی: سند نقشه جامع علوم انسانی تدوین می شود