Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@23:09:48 GMT

رقابت جدی لاریجانی و عارف

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۵۶۶۷

رقابت جدی لاریجانی و عارف

خبرگزاری ایسنا: انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال پایانی مجلس دهم فردا(یکشنبه، 5 خرداد) در جلسه علنی پارلمان برگزار می‌شود، اما در این بین فراکسیون‌های "نمایندگان ولایی"، "مستقلان ولایی" و "امید" تاکنون با برگزاری جلسات متعددی رایزنی‌هایی برای گزینه‌های نهایی خود در ترکیب هیئت‌رئیسه داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، فراکسیون‌های سه‌‌گانه مجلس تا این لحظه، گزینه‌های نهایی خود را برای ترکیب هیئت‌رئیسه پارلمان نهایی کرده‌اند که به شرح زیر است:

**فراکسیون نمایندگان ولایی:

نام کاندیدا سمت در هیئت‌رئیسه _____ رئیس عبدالرضا مصری نایب رئیس اول محمدحسین فرهنگی  نایب رئیس دوم احمد امیرآبادی دبیر  اکبر رنجبرزاده دبیر امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی دبیر اسدالله عباسی کارپرداز آنطور که سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفته است جمع‌بندی فراکسیون این بود که برای پست ریاست مجلس کاندیدایی معرفی نکند و آقای حاجی‌بابایی نیز از این تصمیم فراکسیون تبعیت کرد و کاندید نشد و مقرر شد که در انتخابات هیئت‌رئیسه اعضای فراکسیون به هر کاندیدایی که خودشان خواستند، رأی بدهند.

**فراکسیون مستقلان ولایی:

نام کاندیدا سمت در هیئت‌رئیسه علی لاریجانی  رئیس  ________ نایب رئیس اول ________ نایب رئیس دوم غلامرضا کاتب دبیر رسول خضری دبیر سمیه محمودی دبیر بهروز نعمتی کارپرداز محمد آشوری‌تازیانی کارپرداز

**فراکسیون امید(اصلا‌ح‌طلبان):

نام کاندیدا سمت در هیئت‌رئیسه محمدرضا عارف رئیس مسعود پزشکیان نایب رئیس اول علی مطهری نایب رئیس دوم محمدعلی وکیلی دبیر علی‌اصغر یوسف‌نژاد دبیر علیرضا رحیمی دبیر بهروز بنیادی دبیر فاطمه سعیدی دبیر عبدالکریم حسین‌زاده کارپرداز مهدی مقدسی کارپرداز  محمود صادقی کارپرداز

 

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات هیئت رئیسه مجلس لاریجانی عارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود