Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار ارز در اولین روز هفته با افزایش نرخ ارز در سامانه سنا مواجه شد، اما پس از ساعاتی، رفتار بازارساز تغییر کرد و نرخ دلار در صرافی‌های بانکی به کانال ۱۳ هزار تومانی بازگشت. این در حالی است که امروز بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۹ ارز مانند یورو و پوند نسبت به پنج‌شنبه افزایش و قیمت ۸ واحد پولی دیگر کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ دلار و ۹ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه چهارم خردادماه ۹۸) بر اساس اطلاعات سامانه سنا بانک مرکزی، (میانگین وزنی نرخ خرید و فروش ارزبر مبنای معاملات ثبت شده در سامانه نظارت ارز توسط بانک‌ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است) هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۱۳۸۷۰ تومان خریداری شده و در مقابل به قیمت ۱۳۹۷۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود. این در حالی است که روز پنج شنبه، نرخ فروش دلار در این سامانه، ۱۴۰۵۰ تومان بود.

همچنین در حال حاضر هر اسکناس یورو در سامانه سنا، به نرخ خرید ۱۵۷۷۰ تومان و نرخ فروش به متقاضی دریافت یورو، ۱۵۸۷۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز پنج شنبه، ۸۰ تومان کاهش داشته است.

هرچند مشاهدات میدانی خبرنگار تابناک اقتصادی از سطح بازار آزاد ارز تهران، حکایت از دلار ۱۴۲۰۰ تومانی و یورو ۱۶۱۰۰ تومانی در معاملات بین خریدار و فروشنده داشته است.  
قیمت ۸ واحد پولی در بانک مرکزی کاهش یافت

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «شنبه چهارم خرداد ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به پنج‌شنبه گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۲۷۶ ریال افزایش نسبت به روز پنچ‌شنبه ۵۳ هزار و ۳۹۳ ریال و هر یورو نیز با ۲۳۰ ریال رشد ۴۷ هزار و ۶۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۹۲۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۰۲ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۳۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۰۲ ریال، روپیه هند ۶۰۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۹۲ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۶۵۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۲۸ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۲۵۵ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۵۲۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۱۴ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۹۰۳ ریال، روبل روسیه ۶۵۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۸ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۸۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۹۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۱ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۶۶۰ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۵۰ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۹۴۹ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۸۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۹۹۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۴۴۶ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۸۲ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۱۰۲ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۱۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۱ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۲۴۲ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۵۷۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت یورو بازار آزاد ارز صرافی های مجاز بانک مرکزی نرخ ارز نرخ دلار خرید و فروش ارز فتح خرمشهر جوشن کبیر شب قدر ترزامی هوآوی انصارالله یمن برگزیت زیبا حالت منفرد علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • سه‌شنبه ۴ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات