Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:49:31 GMT

اهدای خون در شهرستان فسا

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۵۷۹۱

اهدای خون در شهرستان فسا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اشرف منصوری مسئول انتقال خون فسا اظهار کرد: ۶۰ نفر از مردم نیک اندیش این شهرستان با مراجعه به ایستگاه سیار انتقال خون مستقر در مصلی جمعه فسا بیش از ۳۰ هزار سی سی خون خود را برای کمک به نیازمندان اهدا کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیاز مبرم بیماران به همه گروه‌های خونی، بویژه گروه خونی A و O وجود دارد و مردم شهرستان فسا می‌توانند برای اهدا خون به پایگاه انتقال خون فسا یا در شب‌های قدر به پایگاه‌های سیار مستقر در مصلی جمعه و امام زاده شاهزاده قاسم (ع) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/چ

اهدای خون به همنوعان در فسا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان اهدا شد

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار اهدای خون در استان اصفهان در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۵ هزار و ۲۳۰ نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ نفر موفق به اهدای خون در ۱۱ مرکز اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به افزایش ۷ درصدی افزایش اهدای خون در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: حدود ۳.۵ درصد از اهدا کنندگان خون استان اصفهان خانک و مابقی آقا بودند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، به ازای هر یک هزار نفر جمعیت استان اصفهان، ۲۷ نفر اهدا کننده خون داشتیم که بیشترین اهدای خون نسبت به هر یک هزار نفر جمعیت در طول تاریخ انتقال خون استان بوده است.

دهراب پور اضافه کرد: در سال گذشته هیچ عمل جراحی در استان اصفهان به دلیل نبود فرآورده خونی لغو نشده و این انتظار را داریم در سال ۱۴۰۳ بیش از گذشته، مردم ایثارگر استان اصفهان، نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی را فراموش نکنند.

کد خبر 6063314

دیگر خبرها

  • مراکز اهدای خون خراسان‌شمالی در شب‌های قدر فعال است
  • اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است
  • در پویش مهر سرخ ۹۱۶ نفر خون اهداء کردند
  • جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون اصفهان در شب‌های قدر
  • جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون استان در شب‌های قدر
  • اهدای خون ۵۰۰ قمی طی ۷ روز گذشته
  • حدود ۷۵ هزار نفر در آذربایجان‌غربی خون اهدا کردند
  • اهدای ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان
  • ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان اهدا شد
  • اهدای ۷۵ هزار واحد خون به نیازمندان آذربایجان غربی