Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه صبح امروز این فراکسیون، گفت: در این جلسه گزینه‌های نهایی فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس نهایی شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد فیضی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از قطعی شدن لیست این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس در سال آخر دوره دهم خبر داد و گفت: فراکسیون امید صبح امروز (شنبه، ۴ خرداد) جلسه داشت که در این جلسه گزینه‌های نهایی این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس با رأی اکثریت اعضا انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این جلسه آقای عارف به عنوان گزینه ریاست مجلس و آقایان مسعود پزشکیان و علی مطهری نیز به ترتیب به عنوان گزینه‌های فراکسیون برای نواب اول و دوم مجلس انتخاب شدند.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: در بخش دیگری از این جلسه آقایان محمدعلی وکیلی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، علیرضا رحیمی، بهروز بنیادی و فاطمه سعیدی به عنوان گزینه‌های این فراکسیون برای دبیری هیئت‌رئیسه مجلس انتخاب شدند.

فیضی اضافه کرد: همچنین در این جلسه، آقایان عبدالکریم حسین زاده، مهدی مقدسی و محمود صادقی نیز به عنوان گزینه‌های فراکسیون امید برای کارپردازی هیئت‌رئیسه مجلس انتخاب شدند.

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان خاطرنشان کرد: لیستی که اسامی افراد در بالا ذکر شد، نهایی است و قرار شده که اعضای فراکسیون در رأی‌گیری برای انتخابات هیئت‌رئیسه طبق این لیست عمل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی مجلس انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد

سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات به میزبانی شریان برگزار شد.

در این جلسه که حدود ۶۰ نفر از وکلای مردم حضور داشتند، درباره اولویت‌های مجلس آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تشکیل فراکسیونی قدرتمند با سازوکاری متفاوت از مجالس گذشته، تغییر و تحول در حکمرانی مجلس، اصلاح آئین‌نامه در راستای بازگشت قدرت به نمایندگان و صحن، انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها براساس برنامه و تخصص و حرکت به سمت مجلس کارآمد از مهمترین نکاتی بود که در سخنان منتخبان بیشترین اشتراک را داشت.

یادآور می‌شود مرحله دوم انتخابات مجلس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت سال جاری در تهران و ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر برگزار خواهد شد و با انتخاب ۴۵ منتخب دیگر، شرایط برای آغاز به‌کار مجلس دوازدهم در روز ۷ خردادماه فراهم می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است