Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نجاتی و رامین طاهری در اوزان ۶۰ و ۸۷ کیلوگرم به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف قزاقستان راه یافتند. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف (مربی اسبق تیم قزاقستان) از امروز (شنبه) و با حضور 181 کشتی‌گیر از کشورهای ایران، قزاقستان، ارمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، بلاروس، اوکراین، قرقیزستان، گرجستان، روسیه، بلغارستان، مولداوی و مغولستان در اوزن المپیکی (6 وزن) در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شد که در پایان دیدارهای مقدماتی علیرضا نجاتی و رامین طاهری در اوزان 60 و 87 کیلوگرم با شکست تمامی رقبا به دیدار فینال راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم، پژمان پشتام در وزن 77 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 87 کیلوگرم، آرمان علیزاده در وزن 97 کیلوگرم و شهاب قوره جیلی در وزن 130 کیلوگرم نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارند و فردا باید مبارزات خود را برای حضور در دیدار رده‌بندی و کسب مدال برنز برگزار کنند.

پیام بویری در وزن 77 کیلوگرم، یوسف قادریان و مهدی فلاح در وزن 87 کیلوگرم و محمد یگانه در وزن 97 کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال این رقابت‌ها، فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

کشتی آزاد جام ساساری ایتالیا|نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رضوانی به دور نیمه نهایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از امروز جمعه در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.   ­در مردان و در گروه دوم مقدماتی روئینگ تکنفره، حمید رضا رضوانی در رقابت با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق با زمان ۷:۳۶.۹۴ دقیقه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به شانس مجدد مسابقات راه پیدا کرد. در این رقابت نمایندگان مالزی، هند و عراق اول تا سوم شدند.   رضوانی در گروه دوم شانس مجدد در رقابت با حریفانی از ویتنام، فلیپین، قزاقستان، فلسطین و مالزی با زمان ۷:۳۲.۵۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کرد و به دور نیمه‌نهایی راه یافت. در این رقابت نمایندگان ویتنام و فلیپین اول و سوم شدند.   دور نیمه‌نهایی این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • مدال‌آوران ۱۰وزن کشتی فرنگی آسیا ۲۰۲۴