Web Analytics Made Easy - Statcounter

مذاکره نادر دست‌نشان و باشگاه سپیدرود به روز دیگری موکول شد.

طرفداری-تیم سپیدرود رشت که به لیگ دسته اول ایران سقوط کرد، قصد دارد به همکاری اش با نادر دست نشان ادامه دهد تا دوباره به لیگ برتر بازگردد.

به گزارش فارس، مسئولان سپیدرود امروز با دست نشان جلسه ای را برای تمدید قرارداد برگزار کردند که این مربی درخواست کرد که باید بودجه، امکانات و سخت افزارهای لازم فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است روز پنجشنبه دوباره جلسه ای برگزار شود تا در صورت توافق قرارداد دست نشان تمدید شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس

فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آن‌ها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدار‌های پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم‌تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است، اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • پنج قاب به‌یادماندنی از دست‌نشان
  • جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس
  • برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان
  • قرارداد واردات ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد منعقد می‌ شود