Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اجرای ۲۶۰۰ پروژه در استان بوشهر گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز به دوهزار و ۹۶ میلیارد تومان است. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رضا عوض‌پور، ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهربا تشریح عملکرد برنامه ششم توسعه به برنامه سال اول آن پرداخت و اظهار داشت: سال 1396 سال نخست برنامه ششم توسعه است که در این سال 1900 میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف مصوب شد و 65 درصد منابع تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، به توزیع اعتبارات امسال پرداخت و با بیان اینکه سال قبل 243 میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای تخصیص یافت خاطر نشان کرد: 100 درصد این اعتبار پرداخت شد که 62 درصد آن حقوق و مزایا بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر به درآمدهای سال قبل و امسال اشاره کرد و افزود: سال قبل 87 درصد درآمدهای مصوب استان بوشهر وصول شد و برای امسال 3300 میلیارد تومان درآمد برای وصول، مصوب شده است.

عوض‌پور اعتبارات عمرانی سال قبل را 1130 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: این اعتبار تا 1300 میلیارد تومان افزایش یافت که 75 درصد آن پرداخت شد.

وی، از اجرای 2600 پروژه در استان خبر داد و با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خاطر نشان کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز به دوهزار و 96 میلیارد تومان است.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر نیازمند تامین 1200 میلیارد تومان است 2035 میلیارد تومان اعتبار برای 60 پروژه عمرانی استان بوشهر تخصیص یافت 900 میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان بوشهر ابلاغ شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهربا بیان اینکه  امسال 900 میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر ابلاغ شد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی 350 پروژه امسال در هفته دولت و دهه فجر افتتاح می‌شود.

عوض‌پوربا تاکید بر اینکه امسال 2000 میلیارد تومان اعتبار در استان بوشهر پرداخت می‌شود گفت: از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور امسال افزون بر 1000 میلیارد تومان تخصیص می‌یابد.

وی با تاکید بر مبادله موافقتنامه پروژه‌های عمرانی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا 31 مرداد مبادله موافقت‌نامه‌ها برای اجرای پروژه‌های عمرانی استان انجام دهند.

انتهای پیام/ن

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری‌های خراسان جنوبی امسال ۲۳۰۰ میلیارد تومان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شهرداری با هدف ایجاد درآمد پایدار باید توجه بیشتری به حوزه سرمایه‌گذاری داشته باشند، گفت: بودجه شهرداری‌های استان امسال دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا عباس‌زاده امروز در گردهمایی شهرداران استان که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار داشت: شهرداران باید برنامه‌های خود را با هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی انجام دهند تا  نقش آفرینی آنها در مدیریت شهری  بیشتر شود.

وی گفت: مجموع بودجه شهرداری‌های استان در سال گذشته 564 میلیارد تومان و در سال 1401  نیز 840 میلیارد تومان بوده است.  امسال نیز دو هزار و 300 میلیارد تومان است که افزایش چشمگیری نسبت به گذشته دارد و تحقق آن هم خیلی خوب بوده است. شهرداری‌ها باید توجه بیشتری به حوزه سرمایه گذاری کنند تا بودجه شهرداری از این محل تامین شود.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، خراسان جنوبی از نظر ثبت فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور رتبه سوم را کسب کرده و 89 فرصت سرمایه گذاری با دو هزار و 100 میلیارد تومان توسط شهرداری‌های استان شناسایی شده است. 15 طرح از جمله طرح‌های گردشگری و... توسط شهرداری‌ها برای سرمایه‌گذاری آماده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در سال 1400، تنها دو دستگاه ماشین آلات به شهرداری‌های استان داده شده در سال 1401 تعداد 39دستگاه و در سال 1402 نیز 22 دستگاه با 44 دستگاه ماشین آلات به شهرداری‌های خراسان جنوبی داده شده است.

به گفته وی از زمان استقرار دولت سیزدهم حدود 150 میلیارد تومان به شهرداری‌های استان کمک شده و قول داده شده به شهرداری‌های که ساختمان و نیروی آتش نشانی ندارند امسال در این زمینه کمک شود.

عباس‌زاده با اشاره به  آسفات معابر با قیر رایگان توسط شهرداری‌ها گفت: پیش‌بینی افزایش 18 درصدی سهمیه قیر رایگان  را در سال جاری برای شهرداری‌های استان داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوب از انجام آماده سازی 28 سایت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی توسط شهرداری‌ها خبر داد و گفت: 178 پروژه با اعتبار بیش از 830 میلیارد تومان هفته دولت و دهه فجر توسط شهرداری‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی حدود 60 درصد بودجه شهرداری‌های استان از محل کمک‌های دولت تأمین می‌شود.

عباس‌زاده بیان کرد: در فضای عمومی کشور باید ضوابط عفاف و حجاب رعایت شود و متولیان شهرها در این زمینه خیلی می‌توانند تاثیرگذار باشند و شهرداران هم به عنوان عضو موثر شورای عفاف و حجاب باید در این زمینه موثرتر عمل کنند.

به گفته وی امروز شاید برای خدشه دار کردن اجرای طرح نور مسایلی در کشور مطرح شود اما شهرداران با انجام کارهای خلاقانه می‌توانند در این زمینه تاثیرگذار باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: بخش مهمی از اماکن عمومی که باید طرح نور در آنها اجرا شود در اختیار شهرداری‌ها است که با بهره‌گیری از روش‌های مختلف باید اقدامات مورد نظر در آنها انجام شود و شهرداری‌ها هم باید کمال همکاری را در این زمینه داشته باشند.

به گفته وی شهرداری‌ها برای ایجاد فضای مناسب شهری باید نهایت تلاش خود را با هماهنگی ستاد عفاف و حجاب هر شهرستان انجام دهند تا توطئه دشمن در این باره نقش بر آب شود.

عباس‌زاده خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی استان وظیفه دارد که با مظاهر  کشف حجاب در اماکن عمومی به طور جدی برخورد کند. شهرداران درخواست‌های خود را برای دریافت تسهیلات از سازمان همیاری شهرداری‌های کشور به ما اعلام کنند تا پیگیری در تهران در این زمینه انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در ادامه خواستار برگزاری جلسه‌ای با مدیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان برای همکاری در پرداخت تسهیلات به شهرداری‌ها شد.

وی همچنین خواستار برگزاری جشنواره فرهنگی در هر سال با مشارکت شهرداری‌های استان شد.

عباس‌زاده اظهار داشت: قانون شوراها را از ورود به موارد اجرایی شهرداری‌ها منع کرده، لذا گر در جاهای این موارد وجود دارد آنها را به ما منعکس کنید تا از طریق هیئت تطبیق اقدام مورد نظر انجام شود.

به گفته وی گنگره دو هزار شهید استان در سال 1403 برگزار می‌شود که در این راستا چند کارگروه در این تشکیل شده و مسئولیت کارگروه زیرساخت با معاونت عمرانی استانداری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت ساماندهی خیابان‌ها، میادین و اماکن اداری در شهرستان‌ها گفت: حداقل به نام هر شهید یکجا در استان نامگذاری شود.

عباس زاده اظهار داشت: المان‌های یادمان شهدای استان هم باید با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ ها اجرا شوند تا همزمان با برگزاری این گنگره از 31 المان در این ارتباط رونمایی شود.

وی یادآور شد که در حوزه زیرساخت در هر شهرستان باید چند پروژه آماده بهره برداری شود تا در زمان برگزاری گنگره دو هزار شهید استان پروژه‌های مورد نظر افتتاح شوند. در سال جاری کارهای بزرگی را که انجام می‌دهید برای جا افتادن موضوع دو هزار شهید استان با این عنوان انجام شود تا به دو هزار شهید استان افتخار کنیم.

بودجه 12 هزار میلیارد ریالی در سال جاری

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان جنوبی نیز در این جلسه از بودجه 12 هزار میلیارد ریالی این سازمان در سال جاری خبر داد.

سید محمداسماعیل فاطمی گفت: در دوره جدید علاوه بر اهداف و وظایف کلی، برای سه هدف ایجاد درآمدزایی از طریق فعالیت‌های اقتصادی در سطح استان و کشور، کمک و پشتیبانی به شهرداری‌ها و کمک به توسعه زیر ساخت‌های استان در راستای سیاست‌های دولت مردمی، ایران قوی برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی بودجه  سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری های استان از 602 میلیارد ریال سال 1400 به 978 میلیارد ریال در سال 1402 ارتقاء یافت که سال گذشته با تلاش مضاعف، 100 درصد آن محقق شد.

وی با اشاره به اینکه از سال 1400 تا پایان سال 1402 تحقق بودجه رشد 135 درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: در سال 1403 بودجه مصوب این سازمان 12 هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان جنوبی افزود: 135 میلیارد ریال مطالبات قطعی شده از دستگاه‌های مختلف بوده که در سال 1402 حدود 85 درصد آن پرداخت شده است.

وی به برنامه‌ریزی این سازمان برای توسعه بخش‌های املاک، سرمایه‌گذاری و بازرگانی اشاره و تصریح کرد: در سال 1402 با افزایش دارایی‌های سازمان از جمله در حوزه املاک، تملک و خرید سرانه دارایی سازمان به میزان کل 19 سال از تأسیس سازمان در خراسان جنوبی افزایش داشته‌ایم و امیدواریم در سال پیش رو، شاهد توسعه بیشتر استان و ورود به پروژه‌های سرمایه‌گذاری کلان با مشارکت شهرداری‌ها باشیم.

انتهای پیام/ 251

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری‌های خراسان جنوبی امسال ۲۳۰۰ میلیارد تومان است
  • اختصاص ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تملک سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • تخصیص ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه فاضلاب گناوه و دیلم
  • آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)/ امسال ۲۵ تقاطع در تهران به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم