Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@00:31:26 GMT

یک کشته و 2 مجروح در برخورد پیکان و پژو در همدان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۵۹۳۹

یک کشته و 2 مجروح در برخورد پیکان و پژو در همدان

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ جمشید باقری، در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره تصادف فوتی در محور همدان ـ اسد آباد به مرکز فوریت های پلیسی 110، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 17 همدان برای بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد، یک سواری پیکان با یک سواری پژو 405 برخورد کرده که در نتیجه آن، سرنشین سواری پژو که مردی 54 ساله بود در محل فوت و 2 مصدوم سواری پژو نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ باقری بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از جانب راننده سواری پیکان اعلام شده که با ورود به لاین مخالف با سواری پژو برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان از شهروندان خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده انتظامی همدان سانحه رانندگی در محور همدان ـ اسدآباد حادثه تصادف برخورد پیکان و پژو در همدان سرهنگ جمشید باقری عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه خواب آلودگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی همدان حادثه تصادف خواب آلودگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تیراندازی و قدرت نمایی با اسلحه توسط راننده سواری پژو در محور مواصلاتی شیراز - فسا، بلافاصله ماموران به محل مذکور اعزام شدند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی موفق شدند پس از لحظاتی تعقیب و مراقبت، خودرو مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف و متهم را نیز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در کارنامه کیفری متهم سوابق متعددی وجود دارد، افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه، قدرت نمایی در برابر راننده سواری پراید بوده که قصد سبقت از آن را داشته است.

سرهنگ آراوند از کشف یک قبضه اسلحه کلت کمری و تحویل متهم پس از سیر مراحل قانونی به زندان اشاره کرد و گفت: امنیت اجتماعی، خط قرمز پلیس است که در مسیر تحقق این هدف مقدس، مماشات نکرده و از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • کیفیت هوای تهران در سومین روز اردیبهشت
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه